Luap Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Hoppas att du är taggad för en ny skypesession senare ikväll. Kommer smälla riktigt fint. mvh JeckJeck Aldrig mer skypekonferenser när jag grindar. Celine dion, dämpad belysning och tända ljus it is Citera
kravmärkt Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Aldrig mer skypekonferenser när jag grindar. Celine dion, dämpad belysning och tända ljus it is celine dion - alone. bara så väldigt fin edit: hört den där my heart will go on? Citera
Elitloppet Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Jag har slutat lyssna på musik i bilen. Istället lyssnar jag på punkrocks sanslöst sexiga östgötska röst som väse ur sig med upphetsning: "Han baaa smattrar om knappen mä allt vad ska man göööaaa liksom" Jag ställer iaf upp på Skype! Citera
Luap Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Jag vill också skypa! Just add me then! Samma email som msn antar jag. PK försökte locka in my på konferans idag igen, men jag tänker fan aldrig mer röra skiten när jag grindar. Gör mig nästan mer lättretlig än att sitta på en högljudd grindstuga med en massa pussel och skit. Tjena, hur går det för sexyterran? Plussar stadigt såväl live som online, tror jag. celine dion - alone. bara så väldigt fin edit: hört den där my heart will go on? Bra skit. En annan klassiker att ha i listan är Roxette med Listen to your heart. James Blunt är finskit när man är grisback Det tragiska med allt det här är att mitt inlägg är lite halvseriöst Citera
iamivar Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Just add me then! Samma email som msn antar jag. PK försökte locka in my på konferans idag igen, men jag tänker fan aldrig mer röra skiten när jag grindar. Gör mig nästan mer lättretlig än att sitta på en högljudd grindstuga med en massa pussel och skit. Nä, knappast Citera
emilio_15 Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Postad 9 Oktober , 2009 mitt pussel not so hidden osv Citera
Luap Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Det gör så jävla ont Citera
Luap Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Igår hade jag och tjejen vår sista kväll tillsammans. Framåt slutet blev det väldigt känslosamt, men det var helt perfekt ändå. Hon ska iväg ett år på working holiday i Australien, och jag åker till Thailand imorgon. Long distance är inget någon egentligen tycker är ett alternativ, så att bryta upp och se hur det är när hon kommer hem var enda utvägen. Jag är 21 år gammal, hon 19, och vi har hela livet framför oss. Långdistansförhållanden är absolut inget jag någonsin kommer att tro på, och att försöka kanske bara gör mer skada än gott. Jag vet verkligen att det här vi gör är den enda vettiga lösningen, men det suger så jävla hårt att släppa något som fungerar så fint. Jag önskar att vi kunde skjuta fram alla resor, eller att kanske åka tillsamans - men som det ser ut nu så går det tyvärr inte. Jag har vetat att vi skulle brytas upp den här dagen så himla länge, men ändå gör det så jävla ont inombords. En bit av mig fattas och även om jag vet att vi kanske har en chans i framtiden känns det ändå förjävligt. Förjävla skitkukhelvetesarselhoront gör det. Ingen har fått komma såhär nära sen jag gick ur ett långt och jobbigt för ungefär 15 månader sen. Jag älskar henne, även om det har tagit lång tid att erkänna det för mig själv. Jag älskar henne så otroligt jävla mycket så det finns inte. Har aldrig träffat en så perfekt och cool tjej - och ändå ska man skiljas åt när allt klaffar så jävla perfekt. Det är första gången jag känner att jag skulle kunna spendera resten av livet med någon - trots att jag fortfarande har hela livet framför mig. Jag vill inte ha någon annan, jag vill inte göra ditten och datten - jag vill bara vara med henne. För ett par månader trodde jag att det var kört för oss efter att jag gjorde bort mig, men efter det kom vi bara varandra ännu närmare. Jag har pratat med henne om precis allt jag inte kan prata med andra om, och vi har umgåtts dagligen - utan att tröttna dessutom. Jag vet att jag kommer att klara mig finfint själv, även om det kommer att suga nu i början. Får skifta över fokusen till vännerna och pokern istället. Man kanske kan gå och bli bra på skiten till och med? Usch fy blä. Helvetes jävla skitkuk. Kan ingen vrida tillbaka tiden ett par månader? Jag vill inte vara singel Citera
Luap Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Sorry om jag, som vanligt, whinar om sånt här på ett publikt forum. Rätt fel och osmakligt egentligen, men jag pallar inte bry mig när jag är ledsen. Det här och städning av lägenheten är min egna form av terapi Citera
FreePlopp Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Vad hände med vårt möte? Vi har nog en hel del att diskutera känns det som. GL man! Citera
NikLasVegas Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Plussar stadigt såväl live som online, tror jag. Live, not... Citera
Luap Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2009 För övrigt är jag nere på en stark 4a av 20 på emilio_15's livskvalitetsskala. EDIT: Snart kommer pk över och ska äta kebab med mig, kanske kan jaga upp skiten till en 7a bara jag hinner bli klar med dammsugningen. Citera
emilio_15 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 klart man kan whina om den typen av problem här! hoppas det vänder Citera
FilenAce Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Om du känner så mkt, varför inte bara åka ner med henne då? Grinda ett år i Australien låter väl inte så illa? Lycka till! Igår hade jag och tjejen vår sista kväll tillsammans. Framåt slutet blev det väldigt känslosamt, men det var helt perfekt ändå. Hon ska iväg ett år på working holiday i Australien, och jag åker till Thailand imorgon. Long distance är inget någon egentligen tycker är ett alternativ, så att bryta upp och se hur det är när hon kommer hem var enda utvägen. Jag är 21 år gammal, hon 19, och vi har hela livet framför oss. Långdistansförhållanden är absolut inget jag någonsin kommer att tro på, och att försöka kanske bara gör mer skada än gott. Jag vet verkligen att det här vi gör är den enda vettiga lösningen, men det suger så jävla hårt att släppa något som fungerar så fint. Jag önskar att vi kunde skjuta fram alla resor, eller att kanske åka tillsamans - men som det ser ut nu så går det tyvärr inte. Jag har vetat att vi skulle brytas upp den här dagen så himla länge, men ändå gör det så jävla ont inombords. En bit av mig fattas och även om jag vet att vi kanske har en chans i framtiden känns det ändå förjävligt. Förjävla skitkukhelvetesarselhoront gör det. Ingen har fått komma såhär nära sen jag gick ur ett långt och jobbigt för ungefär 15 månader sen. Jag älskar henne, även om det har tagit lång tid att erkänna det för mig själv. Jag älskar henne så otroligt jävla mycket så det finns inte. Har aldrig träffat en så perfekt och cool tjej - och ändå ska man skiljas åt när allt klaffar så jävla perfekt. Det är första gången jag känner att jag skulle kunna spendera resten av livet med någon - trots att jag fortfarande har hela livet framför mig. Jag vill inte ha någon annan, jag vill inte göra ditten och datten - jag vill bara vara med henne. För ett par månader trodde jag att det var kört för oss efter att jag gjorde bort mig, men efter det kom vi bara varandra ännu närmare. Jag har pratat med henne om precis allt jag inte kan prata med andra om, och vi har umgåtts dagligen - utan att tröttna dessutom. Jag vet att jag kommer att klara mig finfint själv, även om det kommer att suga nu i början. Får skifta över fokusen till vännerna och pokern istället. Man kanske kan gå och bli bra på skiten till och med? Usch fy blä. Helvetes jävla skitkuk. Kan ingen vrida tillbaka tiden ett par månader? Jag vill inte vara singel Citera
Luap Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Vad hände med vårt möte? Vi har nog en hel del att diskutera känns det som. GL man! Jadu, jag har ingen aning. Rann ut i sanden som med allt annat antar jag Palmyra? Blev pizza på deli italia. Mums när man är less klart man kan whina om den typen av problem här! hoppas det vänder tyty Om du känner så mkt, varför inte bara åka ner med henne då? Grinda ett år i Australien låter väl inte så illa? Lycka till! Vi har pratat om det, men kom fram till att det inte var ett alternativ till slut. Börjar dessutom plugga igen efter jul. Tack! Ikväll är det grindstuga hos mig. Punkrock_kid och Lönnmar är här och det är turneringar på schemat. Var säkerlien ett år sen jag lirade turrar, men hitills är det inte alltför vidrigt. Flyttade köksbordet och fick till en fin grindplats för vårt storbolag: Kvällens schema för oss tre turneringsnoobs: 18:45 stars $109 18:45 party $215 19:00 stars warmup $215 20:00 FTP: $256 brawl knockout 21:00 FTP $163 double stack 22:00 Ongame $108 22:30 Stars Sunday Million: $215 Citera
mendieta19 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 verkar helt sjukt att inte spela ipokers och ongames stora:S Citera
-PK- Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Vacker bild! Turaren Lönnmar plockade precis upp AA tre givar i rad i warmup. Slå det ni turneringsproffs! Citera
Luap Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2009 verkar helt sjukt att inte spela ipokers och ongames stora:S De andra ville inte spela. Orkade inte spela själv då hela mitt EV hänger på att få bolaga med folk som kan Texas No Limit Holdem The Cadillac Of Poker. Citera
mendieta19 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 De andra ville inte spela. Orkade inte spela själv då hela mitt EV hänger på att få bolaga med folk som kan Texas No Limit Holdem The Cadillac Of Poker. ah smart(Y) Citera
Zumsar Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Luap, hur ackligt segt det an kanns sa finns det en sak du verkligen kan gladja dig at och uppskatta trots misaren. Du kanner kanslorna du kanner, du brinner for denna flicka. Tank dig att aldrig uppleva kanslorna du kande innan avbrottet fran flickan och aven till viss del kanslorna du kanner nu. Med lite perspektiv pa det hela kommer du for alltid uppskatta tiden du haft med henne och lart dig nagot nytt pa livets resa. Vem vet, en dag kanske era vagar mots igen, om inte sa lever du och upplever livet i dess fullaste grad. Hellre hoppa mellan 19 och 2 istallet for att harva 6-12. Vill inte stro salt i saren pa nagot satt sa nojer mig med detta, som trots (eller kanske tack vare) superkortfattat blev rorigare an jag hoppats. God jaktlycka i kvallens turrar, njut av tiden i Thai och halsa bror din! Citera
Recommended Posts