Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Luppoas, att du skriver "tjejen" gör mig lite småorolig faktiskt..:roll:

Haha :)

Jag väljer bara att kalla det för att jag inte orkar krångla till det och förklara för varenda själ som tittar in här. Man kan kalla det vi har för vad som helst, men tjejen ligger nog närmast till hands i alla fall. Anyway, snart åker både jag och hon, och då bryter vi kontakten. Har tvär-ångest över det då jag aldrig har träffat en så otroligt bra tjej, men that´s life antar jag. Har vetat att det skulle bli såhär hela vägen - nu är det bara att ta det som en man.

På en skala 1-20 hur nöjd är du med ditt liv just nu och hur tror du att du svarar på samma fråga om 5 år? :-)

Vad kom den här i från? :)

Jag har nog aldrig varit nöjdare med mitt liv. Nu låter jag som en total douchebag, men det är typ sant. Har dragit på mig rätt sunda vanor (en hel del raw food, träning och avslappningsprylar) och pysslat en del med self-help vilket har höjt välmåendet och mitt självförtroende enormt. Har ett par kilo till att tappa innan jag börjar bli nöjd med hur jag ser ut, men i övrigt känns allt fint. Det enda som egentligen har varit tufft senaste två månaderna är hur pokern har gått, men egentligen är ju inte det något att hänga upp sig på. Mycket handlar väl mest om att inse hur mycket annat grymt man missar genom att sitta hemma och sura över saker man inte kan påverka.

Anyway, skulle nog säga 17/20 just nu. När jag sitter på planet på väg till thailand nästa måndag lär jag vara nere runt 12-13 tack vare hjärtesorgen i guess :oops:

Om fem år är planen att ligga över 19 alternativt vara stendöd.

Vad skulle du svara? Vad skulle ni andra svara?

• Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hehe jag vet inte, satt som vanligt och funderade på vad som är viktigt i livet och inte. Så råkade jag klicka förbi din dagbok och tänkte att du har pengar och sköter kost/träning rätt bra och säkert har rätt bra gymnasiebetyg i ryggen. Alla dom 3 grejerna skulle jag kunna prestera sjukligt mycket bättre i men väljer ofta att inte göra det och istället tänka väldigt kortsiktigt.

Hehe :-P

Postad
Hehe jag vet inte, satt som vanligt och funderade på vad som är viktigt i livet och inte. Så råkade jag klicka förbi din dagbok och tänkte att du har pengar och sköter kost/träning rätt bra och säkert har rätt bra gymnasiebetyg i ryggen. Alla dom 3 grejerna skulle jag kunna prestera sjukligt mycket bättre i men väljer ofta att inte göra det och istället tänka väldigt kortsiktigt.

Hehe :-P

Heh, tar det som en komplimang då ;-) Jag tror dock att jag är bra mycket "fattigare" än vad de flesta här tror :shock:

Varför bestämmer du dig inte för att ändra på det tänket då? Jag menar, bara du verkligen inser hur mycket du skadar dig själv och din egen utveckling när du tänker som du gör. Låter som ett massa flumm, men jag har fått mer energi och blivit allmänt positiv sen jag började lite med bra selfhelp-material. Är inte så mycket jobb att sätta igång, men för mig har det fungerat rätt okej i alla fall. Om inte annat är det rätt mysigt att bara ta en promenad med en ljudbok ibland.

PMar min msn om du skulle vilja ha hjälp att komma igång eller bara snacka skit någon gång.

Postad
Hallååååå blev det nån ligga på tomtits eller vad fn det hette? Trip report ffs!

Det blev en fail. Jag vet att det överlägset bästa sättet att trigga den damen är att ge henne små subtila hints men att låta henne tro att jag egentligen inte är sugen (som med alla andra tjejer, på alla plan). Givetvis var jag inte ens i närheten av det, och för att salta såren extra hade jag en p-bot på bilen när vi var klara med dagen. I suck.

Hursom var det rätt kul i alla fall, men något sex på Tom Tits blev det inte :(

Du tror inte han redan hade brägat om det isåfall? ^^

:(

this

:( :(

Postad

Var just inne i heltoks dagbok och fick lite kul inspiration. Jag är klar med thailand den 9e november, men har rätt lite att göra fram till jul innan dess.

Någon som är sugen på http://www.surfcamp.se i två veckor med start den 16e november? Isf är tanken att inte åka hem emellan och kanske hitta på något kul emellan. Förslag på roliga resmål?

Förresten, är jag mongolid om jag tror mig att jag kan släpa med mig stora resväskan och laptopväskan (även om jag inte kommer att använda den) till surfcamp?

Postad
Fick också p-bot i Stockholm igår. Jävligt dyrt var det. 900 spänn.

Mm, fråga mig som bor i midsommarkransen utan parkering. Står "genialt" var och varannan dag. Inget p-lisorna verkar uppskatta dock.

Hahah, hört så jävla mkt om just den resan på sistone. Vart kommer de ifrån?

I blame heltok.

Kvällens klipp:

Postad
Fick också p-bot i Stockholm igår. Jävligt dyrt var det. 900 spänn.

Fick i gbg i helgen.. 2 ord: Inte OK

speciellt när inte asen till automater inte tar VISA kort (vissa gör men flertalet inte)... alltså har alltid undrat springer alla omkring med sånna bensin kort?

Postad

Hej,

Igår backade jag $10k på NL600/NL1k. Fortfarande upp kring $7k för månaden, men det var ändå lite tråkigt. Inget att göra åt något åt, så det är bara att ta nya tag idag.

Nu blir det madgrind på NL400/NL600 bara för att jag är en resultatorienterad tönt som vill minimera risken för ett back den här månaden. Jaga Jaga Jaga Jaga

Mvh,

Jan Hatten Helander