Nice Hand GG Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Jag antar att jag inte är den enda som lagt märke till en liten sak på menyn där det står Award, man klickar på den och får såklart se lite medaljer! Som ni ser på mitt bröst till vänster har jag redan samlat på mig en del. Hade varit förträffligt om jag kunde samla på mig några till. När skall det börjas delas ut medaljer? Citera
Juggler Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Vi har testat lite och funderar på medaljer som en kul/fånig grej. Exempel skulle kunna vara för att slå ut bounty eller vinna forumranking. Något vi bör införa tycker ni? Citera
okocha Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Bättre med medaljer om man skriver ett bra inlägg imo. Citera
XeroxFin Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Som ni ser på mitt bröst till vänster har jag redan samlat på mig en del. Hade varit förträffligt om jag kunde samla på mig några till. Du får två papegojmärken av mig bara för att du har knuugen som avatar och är allmänt skön. Grattis! Citera
brainslicer Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Jag antar att jag inte är den enda som lagt märke till en liten sak på menyn där det står Award, man klickar på den och får såklart se lite medaljer! Som ni ser på mitt bröst till vänster har jag redan samlat på mig en del. Hade varit förträffligt om jag kunde samla på mig några till. När skall det börjas delas ut medaljer? När ska du vara nöjd? Förutom medaljerna fick du ju också en massiv pokal juh Citera
Nice Hand GG Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2009 När ska du vara nöjd? Förutom medaljerna fick du ju också en massiv pokal juh tilt.. nu påminde du mig om att jag har minst något att hämta ut från betway men jennez har ju slutat och ola? Först var jag lovad en turre? Men vad som hände med den vet ingen... Sedan för att svara på din fråga blir jag aldrig nöjd, kanske den dagen jag för nobelpris. Citera
LappRoffe Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Rykten på Koskis Livs i Laxne, vill göra gällande att ämbetsman Klyka tog med sig alla medaljer när han fick foten som moderator. Vidare ska han, enligt säkra källor, vägrat att lämna ifrån sig Svepof-kostymen, trots att han fick sparken även därifrån. Citera
Jennez Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Först var jag lovad en turre? Men vad som hände med den vet ingen... Sedan för att svara på din fråga blir jag aldrig nöjd, kanske den dagen jag för nobelpris. Sorry mannen. Men vi kan säkert ordna något på NordicBet istället. Citera
Klyka Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Bättre med medaljer om man skriver ett bra inlägg imo. Kanske, men det är väl lite risk för klubben för inbördes beundran. Citera
Recommended Posts