denario Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2009 Jag är en regular på 1/2 svs, spelar 5 bord ca 4 timmar om dagen. Medelaggro spelare (25/22) med en bankrulle på 16k. Jag undrar om det är värt att byta till någon annan sida med någon bra bonus eller om det inte finns tillräckligt bra bonusar så att en rakeback på 60% vore bättre? Jag antar att ni tycker att det finns mest fisk på svs, men finns det några andra ställen ni rekommenderar? Är lite sugen på att börja spela 100BB istället för 200 som jag har kört sen jag började spela i april. Tankar tips o råd vore inte fel /dennis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Jag är en regular på 1/2 svs, spelar 5 bord ca 4 timmar om dagen. Medelaggro spelare (25/22) med en bankrulle på 16k. Jag undrar om det är värt att byta till någon annan sida med någon bra bonus eller om det inte finns tillräckligt bra bonusar så att en rakeback på 60% vore bättre? Jag antar att ni tycker att det finns mest fisk på svs, men finns det några andra ställen ni rekommenderar? Är lite sugen på att börja spela 100BB istället för 200 som jag har kört sen jag började spela i april. Tankar tips o råd vore inte fel /dennis Det är väl bara att köpa in för 200 ist för 400? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2009 Det är väl bara att köpa in för 200 ist för 400? Nej. On Topic: Du får helt enkelt testa dig fram och räkna ut var du får ut mest $/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts