Gå till innehåll

Tips på bok!


hajjen987

Recommended Posts

Hej jag skulle behöva tips på en bra pokerbok som både grundligt och mer djupt går igenom Texas Hold'em cashgame. Den ska helst vara översatt till svenska.

 

Tack på förhand!!

 

Det finns minst 15 pokerböcker att få gratis i e-book format om man beställer nåt pokerprogram. Tyvärr, kommer jag inte ihåg var det var nånstans. Kanske nån annan minns? Möjligtvis Bryan Micon eller Rick "the pokerprofessor"? Dessa böcker var iofs på engelska, men mycket bra. Bl.a. alla Harringtons böcker var med. Jag har bytt dator (den gamla kraschade) så jag kommer inte åt dom längre.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
David Glimnes pokerhandbok kan jag varmt rekomendera

 

Jag har läst den och måste säga att visst man fick ut lite av den där boken men inte tillräckligt för att det skulle vara värt den tid och energi det tar att läsa en bok när man kan läsa något annat. Det måste finnas någon som är bra mycket bättre. Jag har också läst "Internet texas hold'em" av Matthew Hilger och den tyckte jag om lite mer. Fast sen beror det ju såklart på vad man är ute efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...