Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
HaHa,

Detta låter ju som på kafferasten på jobbet för ett par år sen; "kompisen" hade 22 på ett bord som såg ut QQ889, jag hade AJ.

Han hade ju 3 par!

hold'em med omaha-regler.

Måste använda båda hålkorten ldo ;)

EDIT: fast då har han iofs inget 3par ;(

Postad

Nu, när vi har visat våran överlägsenhet över dom icke så duktiga i poker, ska jag ställa en fråga till alla er duktiga. Innan ni svarar måste ni ha ett konto på Stars (men det har väl alla). Jag betalar HELA $0.14 (vilket jag råkar ha kvar) till den som först ( märk väl, först) svarar rätt på frågan.

Frågan är: Vilket av följande 4 alternativ är den näst sämsta i SÖKÖ?

1. 2 par

2. 4 färg

3. triss

4. 4 stege

PS: Skicka mej ett personligt meddelande (också) ni som svarar på detta bara för att jag ska slippa o kolla var detta var nånstans hela tiden, thx. Men först med rätta svaret här vinner.

Postad
Nu, när vi har visat våran överlägsenhet över dom icke så duktiga i poker, ska jag ställa en fråga till alla er duktiga. Innan ni svarar måste ni ha ett konto på Stars (men det har väl alla). Jag betalar HELA $0.14 (vilket jag råkar ha kvar) till den som först ( märk väl, först) svarar rätt på frågan.

Frågan är: Vilket av följande 4 alternativ är den näst sämsta i SÖKÖ?

1. 2 par

2. 4 färg

3. triss

4. 4 stege

PS: Skicka mej ett personligt meddelande (också) ni som svarar på detta bara för att jag ska slippa o kolla var detta var nånstans hela tiden, thx. Men först med rätta svaret här vinner.

Svar: 2