Gå till innehåll

Vad är det för fel på Pokerstars ?


matsqq

Recommended Posts

Det verkar som de som skrivit koden till Pokerstars har haft nån form av sjuk humor.

 

Det händer helt enkelt alldeles för sjuka saker för att det ska handla om slump.

 

Det verkar som det är inprogrammerat att det ska hända märkliga vändningar och konstigheter när spelare går all-in eller comittar sig.

 

Ibland vet jag på förhand vad som kommer att hända som tex nu när jag gick all-in på 99 och en annan spelare hade 77.

 

På floppen dyker det upp 3-8-5 sedan naturlitvis 4-6 för att det ur ingenstans

ska dyka upp en stege.

 

Den här gången visste jag det redan innan det skulle hända.

 

När jag spelar på Expekt händer inte dessa konstigheter, men på Pokerstars händer det märkliga vändningar och konstigheter ungefär varannan gång, och alltid just på rivern.

 

Jag håller med den killen som skrev är tidigare i tråden "Lägg ned".

 

Pokerstars verkar riggat.

 

Om det på rivern finns en chans på 10 att allting ska vändas upp och ned så händer det inte en gång på 10 utan snarare 5 gånger av 10.

 

Jag och sonen har skrattat åt det här ett tag nu och redan på förhand berättat vad som kommer att hända ...

 

Omgången innan får det dyka upp vilket kort som helst utom ett ess på rivern.

Vad dyker upp - jo ett ess ...

 

Sjukt är det ...

 

Det verkar som om man börjar vinna för mycket på Pokerstars slår det om en switch och man får korten mot sig konstant tills man hamnat på lägre nivå igen ...

 

Rekommenderar inte Pokerstars annat än till folk som gillar uppgjorda american wrestling-matcher ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...