psykologen Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 http://www.psykologitest.se/test/spelmissbrukare.php Jag fick 9 poäng och är i riskzonen vilket nog får ses som normalt för en gambler. (Förövrigt så skall ni nog hålla er borta från Comunicera men testerna verkar vara hyvsade) edit Kan väl även tillägga att jag tidigare kommit fram till att det finns två stycken av pokerspelare. De med ADD/ADHD och de med Asperger (man skall inte ta detta för allvarligt). Jag fick 8 poäng på Asperger och 18 på ADD/ADHD. Jag är nog mer åt ADD hållet. Citera
Joeduck Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Beroende är inte samma som missbruk. Jag fick 12. Fast allt är relativt.. Borde nog vara mer orolig över att jag nästan fick full pott på aspergertestet Citera
Pilatuss Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 3 Skulle vilja vara mer beroende än jag är faktiskt, då skulle man få in lite händer iaf. Nu orkar man ju aldrig spela . Citera
okocha Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 3 här också, anser mig dock vara spelberoende =) Citera
Crappy Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Ähhh, nått är fel. Jag fick en 5:a, men tror ju dessvärre att jag är mer spelberoende än så Citera
DocLame Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Bara 2. Borde väl hänga på ett forum för virkning eller nåt istället. Citera
tamtaram Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Tre poäng, men kände mig illa till mods när jag fick se terapeuten Matz i slutet av testet. Citera
fiddski Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 7. Lika spelberoende som jag var när jag precis började spela poker. Citera
carl_nica Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Jag fick 9. Men det känns ju inte som testet är skapat för vinnande spelare direkt. Att inte ta pengar från "spelkassan" till andra utgifter såg väl de som något negativt när det emellertid är positivt för yrkesspelare. Citera
patrik7409 Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 4, inte konstigt när man får ångest när man förlorar ett inköp på mikronivåer:-P Citera
Zarec Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Jag fick en sexa Förmodligen för att jag anser att man inte ska handla saker med BR Citera
DrRoland Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Fick 12 poäng och tar "täten". Har dock knappt spelat på en månad så jag vet inte hur seriöst man ska ta det där testresultatet. Gilla att fira en bra vinst kanske inte var något positivt (Med pizza!.) Att man tagit spelvinster för att betala utgifter tror jag inte heller var positivt:-D Har det hänt att du spelat för att få pengar till räkningar eller andra utgifter? Citera
struve Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 13 Ska tydligen ta en tankeställare om hur mycket jag spelar. Vänta lite så tänker jag. Har tänkt nu. Tycker jag att jag fått in hyfsat med händer denna månaden men fegar och kör lite för lågt i förhållande till rullen Citera
Othello Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Det räcker med att gå långt i en stor söndagsturnering en enda gång så har man fått tre poäng på testet. "Spelat längre än du tänkt, svårt att sova, tid från arbete och skola" (finalbordet går ju på arbets/skoltid). Med det sagt vill jag minnas att det är en kopia av testet som finns på gamblers anonymous. Citera
Recommended Posts