Deco89 Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Tjena Ftp, Blev chat bannad november 08, skulle vara bannad från chatten i en månad och den skulle automatiskt försvinna. Tänkte börja spela där nu igen och undrar varför min chat ban fortfarande är kvar? Mailade supporten för ett par dagar sen och dom svarar inte , så FTP forum rep plz help! Citera
XeroxFin Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Tjena Ftp, Blev chat bannad november 08, skulle vara bannad från chatten i en månad och den skulle automatiskt försvinna. Tänkte börja spela där nu igen och undrar varför min chat ban fortfarande är kvar? Mailade supporten för ett par dagar sen och dom svarar inte , så FTP forum rep plz help! "Jag säger inte att jag ska ha 200 dollar som ersättning men kanske få en T-shirt, en ursäkt eller kanske bättre rakeback?" Lol, vet att det inte är ditt citat, men du kan ju försöka använda det nu. Det handlar ju om FTP. Men ha tålamod med FTP, de har ju kundtjänst 24/7, allt mellan 24 timmar och 7 veckor. Citera
Full Tilt Poker Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Deco89, pma mig ditt screenname så ska jag försöka lösa det. Hälsningar, Full Tilt Poker Citera
Recommended Posts