Cyntax Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Verkligen någon av de tjänsterna som ger dig surebets direkt gratis? Och är det då någon kvalitet överhuvudtaget?Nix, men 'allt' går att fixa. Eller, jo en ger det helt gratis och frivilligt. Citera
bjoorck Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 cyntax: kan du sända mig ett pm? (jag kan inte sända åt dig) jag har jobbat med arbitrage betting i ca 5år. sänd mig pm så kan vi diskutera vidare. Citera
17euro Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Du får nog specificera vad du söker bättre. När det gäller oddsjämförelse är Betbrain och tip-ex troligen fortfarande de mest populära. För surebet är jag tveksam till att det finns gratistjänster och finns de lär de hålla ytterst låg kvalitet. Jo det var en surebetstjänst som jag tänkte på. Verkar vara som du säger. Oddsportal, Arbsfinder, Rebelbetting, Betbrain...BB's gratisversion är meningslöst iofs. Sen finns ju Oddsexchange, Tip-Ex, Betbase, BetLine, Betsquare, Odds1x2, Oddschecker, Oddsexplorer, OddsOnNet, Oxybet och Wettportal... och jag har inte testat någon av dem. Tack för tipsen. Såg att rebel hade en gratisversion av sitt program men de fanns begränsningar i den. Citera
Cyntax Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Postad 4 September , 2009 cyntax: kan du sända mig ett pm? (jag kan inte sända åt dig) jag har jobbat med arbitrage betting i ca 5år. sänd mig pm så kan vi diskutera vidare. Jag försöker men det går inte.Du måste ändra dina settings så att du kan skicka och ta emot pm. /C Citera
Memory Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 tror man måste vara medlem x antal dagar/ett gäng inlägg innan pm funktionen funkar Citera
devalanteriel Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Korrekt. Mängden användare med få inlägg som vill skicka legitima pm är försvinnande få jämfört med nyreggade spamrövar. Citera
Recommended Posts