Gå till innehåll

Hur gick grinden ?


JagGårGul

Recommended Posts

Satt handrekord!! :-D

 

Spelat 25011 händer under ett dygn på pokerstars. Dessvärre har det haglat utdragningar och jag har varit allmänt kall så slutar 4 inköp back men EV ligger på bra mycket pluss. Var nere i 18inköpbacket som värst. Mycket FPPs blire iaf =)

 

NL25-NL50

 

Hehe, antar att detta var en tråd man kan summera dagen i ?

 

Gonatt! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt handrekord!! :-D

 

Spelat 25011 händer under ett dygn på pokerstars. Dessvärre har det haglat utdragningar och jag har varit allmänt kall så slutar 4 inköp back men EV ligger på bra mycket pluss. Var nere i 18inköpbacket som värst. Mycket FPPs blire iaf =)

 

NL25-NL50

 

Hehe, antar att detta var en tråd man kan summera dagen i ?

 

Gonatt! :-)

 

Måste kännas bajs att ligga 4 inköp back efter 25k händer på ett dygn????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste kännas bajs att ligga 4 inköp back efter 25k händer på ett dygn????

 

 

Jo, det suger :(

 

Blir inte riktigt ens a-game när man smäller upp 24-28 bord(utan HUD eller något hjälpprogram) tyvärr. Sen har jag förlorat 14 toppsett, där fi har sugit ut med alla pengar i mitten varav 6 utav utsugningarna var 2 outare. Inget har fått stå, så jag är nöjd ändå. Ville bara testa om jag kunde klara av 25K händer på ett dygn, då jag ligger hemma och e sjuk och inte har annat för mig. Sova ett par timmar nu, sen tar vi 25K till tror jag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det suger :(

 

Blir inte riktigt ens a-game när man smäller upp 24-28 bord(utan HUD eller något hjälpprogram) tyvärr. Sen har jag förlorat 14 toppsett, där fi har sugit ut med alla pengar i mitten varav 6 utav utsugningarna var 2 outare. Inget har fått stå, så jag är nöjd ändå. Ville bara testa om jag kunde klara av 25K händer på ett dygn, då jag ligger hemma och e sjuk och inte har annat för mig. Sova ett par timmar nu, sen tar vi 25K till tror jag =)

 

yebqwgfgowegnwoegnoeg

 

Lirar du 24bord CG?:shock: fullring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6-max obv. men standard är 14-16 bord. Idag lirade jag på min nya dator, utan HUD dessutom :-)

 

Lirat mkt starcraft eller vaddå?^^

Ne men allvarligt?!

Förklara gärna hur du löser det? Är du omänsklig?:shock:

 

Scrips +10 i vpip och jag hade ändå inte hunnit med 20bord+:rolleyes:

 

Om du lirar högt också så kommer jag nog utse migsjälv till värdelös och börja spela harpan...:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat mkt starcraft eller vaddå?^^

Ne men allvarligt?!

Förklara gärna hur du löser det? Är du omänsklig?:shock:

 

Scrips +10 i vpip och jag hade ändå inte hunnit med 20bord+:rolleyes:

 

Om du lirar högt också så kommer jag nog utse migsjälv till värdelös och börja spela harpan...:-(

 

Haha, slänger borden huller om buller på skärmen bara, Har inte lirat något starcraft, men har spelat mycket Counterstrike/quake i min ungdom. Vet inte om det kan hjälpa min multitablingsmotorik. Jag spelar inte övedrivet tight heller, utan ganska löst pre-flop. Nu spelar jag bara NL50 och har idag mixat in lite NL25 så du kan fortsätta med pokern, och behöver således inte lira harpan. :-)

 

edit: rekomenderar ingen att spela så många bord btw. Man missar en VÄLDANS massa värdebets och annat finlir, men jag samlar FPPS för att kunna köpa mig något cool! =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, slänger borden huller om buller på skärmen bara, Har inte lirat något starcraft, men har spelat mycket Counterstrike/quake i min ungdom. Vet inte om det kan hjälpa min multitablingsmotorik. Jag spelar inte övedrivet tight heller, utan ganska löst pre-flop. Nu spelar jag bara NL50 och har idag mixat in lite NL25 så du kan fortsätta med pokern, och behöver således inte lira harpan. :-)

 

puuuuuuuuuuuuust:-D

 

fejkedit: you are still a very sick man!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte så jäkla svårt att multitabla prova att lägga till nått bord i taget, är väl jobbigt om man går från 5 till 10 liksom. Jag har spelat 17 bord shorthanded med touchpad på 15 tums skärm, något som inte rekomenderas. :P

 

Jag avled fan lite halvt på 9 bordgrinden igår med mus, numpad och min 24tummare :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flest bord > rikast är coolast ofc

 

det hade ju varit något om du hade lirat 20 st 5-10 bord men det är ju micro-limit ni kör. Även på den nivän finns tillräckligt med bra spelare för att exploatera dig ganska kraftigt, för jag antar att ditt spel blir ganska abc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det hade ju varit något om du hade lirat 20 st 5-10 bord men det är ju micro-limit ni kör. Även på den nivän finns tillräckligt med bra spelare för att exploatera dig ganska kraftigt, för jag antar att ditt spel blir ganska abc?

 

jag är sämst på multitable och spelar lowstackes ja :)

ABC är nötigt, tror att de absolut bästa spelarna kan lira ruggigt många bord iom att dom skiter i allt extra tänk som explospel medför. (jag är explotomte obv)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, slänger borden huller om buller på skärmen bara, Har inte lirat något starcraft, men har spelat mycket Counterstrike/quake i min ungdom. Vet inte om det kan hjälpa min multitablingsmotorik. Jag spelar inte övedrivet tight heller, utan ganska löst pre-flop. Nu spelar jag bara NL50 och har idag mixat in lite NL25 så du kan fortsätta med pokern, och behöver således inte lira harpan. :-)

 

edit: rekomenderar ingen att spela så många bord btw. Man missar en VÄLDANS massa värdebets och annat finlir, men jag samlar FPPS för att kunna köpa mig något cool! =D

Varför spelar du inte med 60 % RB på nåt annat nätverk istället? Då kan du köpa den där onödiga prylen och få massa pengar över...

 

Själv föredrar jag att spela färre bord och spela bra poker, men alla är ju olika ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man köra 25k händer på ett dygn!?! Det finns ju inte!

Själv är man halvdöd efter 5k.

 

(kör själv (ibland) table ninja, 18bord, 6max PLO och ~5k/dag är ett absolut max för mig)

 

Måste kännas bajs att ligga 4 inköp back efter 25k händer på ett dygn????

 

Personligen skulle jag vara nöjd med 50inköp back efter 25k händer på ett dygn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...