Gå till innehåll

Ongame Handhistory?


Tompa66

Recommended Posts

Hej!

Förra veckan efter all Ongame strul, så tycktes jag märka att deras HH inte stämde överens med min PT efter att lirat (låga nivåer) i några timmar 577 händer rättare sagt, så sa PT att jag låg ca $40 plus men efter att stängt ner PT och datorn och inte tänkte mer på det kollade jag in saldot på Betsafes hemsida dagen efter och upptäcker att det inte alls stämmer med PT

 

Mailade då Betsafe om att få mina sista 100 händer som en textfil

 

Detta är vad jag fått till svar av Betsafe och Ongame

 

Onsdagen den 15juli

Hej igen.

 

Då skickar jag ditt mail till Ongame och ber om dessa.

 

Mvh,

 

 

Anna Lindecrona

Support

 

Safepay Malta Limited

78 Suite 2, Swieqi Road

Swieqi SWQ 3412, Malta

Tel: 800 139 55

http://www.betsafe.com

 

 

 

Torsdagen den 16 juli

Hej igen.

 

Jag vet inte varför de gav mig det svaret, jag kan bara beklaga det.

Jag har kontaktat Ongame igen och klargjort att jag vill ha dina 100 sista händer.

Jag återkommer till dig så fort jag kan.

 

Mvh,

 

 

Anna Lindecrona

Support

 

Safepay Malta Limited

78 Suite 2, Swieqi Road

Swieqi SWQ 3412, Malta

Tel: 800 139 55

http://www.betsafe.com

 

 

Fredagen den 17 juli

Hello,

 

Unfortunately this regard is in Ongame’s hands, and there is not much Betsafe can do about it. I’m very sorry on behalf of Ongame.

 

Best regards,

 

Albin Ljungberg

Support/Finance

 

Safepay Malta Limited

78 Suite 2, Swieqi Road

Swieqi SWQ 3412, Malta

Tel: 0200 89 54 70

http://www.betsafe.com

 

 

Måndagen den 20 juli

Thank you for contacting OngameNetwork Support regarding "XXXXXXX".

 

Please be advised that "XXXXXXX" hand history request has been sent through to the relevant department. Please rest assured that we will be in contact with you as soon as we have all the relevant details.

 

We thank you for your patience whilst processing your request.

Henrik Larsson

 

Finance/Support Team

 

Safepay Malta Limited

 

 

 

Tisdagen den 21 juli

Hej Igen

 

Jag ber som hemskt mycket om ursäkt för detta, jag har nu tagit upp det med våran chef på Ongame så nu kommer det gå undan, jag kan garantera ett svar innan dagen är över.

 

Trevlig dag

 

Mvh / Best Regards

 

Oscar Davidsson

Support Team

 

Safepay Malta Limited

78 Suite 2, Swieqi Road

Swieqi SWQ 3412, Malta

Tel: 0200 89 54 70

http://www.betsafe.com

 

 

 

 

 

Onsdagen den 22 juli

Hej Igen

 

Jag vidarebefordrar detta till vår poker manager så återkommer han till dig snarast möjligt.

 

Trevlig dag

 

Mvh / Best Regards

 

Oscar Davidsson

Support Team

 

Safepay Malta Limited

78 Suite 2, Swieqi Road

Swieqi SWQ 3412, Malta

Tel: 0200 89 54 70

http://www.betsafe.com

 

Någn spom varit med om liknande?

Någon som tror jag kommer få mina händer?:roll:

Och vad föranleder detta kundbemötande tro?:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bumpar igen ,, verkar inte finnas nått intresse av att Ongame kör ett jävla skitspel,,

försöker just med live support inte ens där svarar dom!!

Någon som kan tänkas någon slags fusk eller liknande ,,eftersom dom inte kan /vill visa upp min handhistory?:evil:

 

Dom svarar alltså inte längre på varken mail eller live support!!

Vad händer???????????????????????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappade just 2 inköp på bord jag aldrig fick spela på. Köpte in med fulla buyin på 2st nl100 bord varav det fortfarande står 0 på bordet. Stänger ner skiten och tänker att de kanske går om jag loggar ur. Förts kommer jag inte in. Sen när jag väl kommer in upptäcker jag att det fattas $200 på saldot.

 

Var tydligen flera i chaten som hade samma problem.

 

I förrgår försvann ett bord mitt under sessionen med hänvisningen : "this table has been closed". De pengarna kom efter ca 24h. Frågan är hur länge man får vänta nu. Är det nån mening att maila supporten:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappade just 2 inköp på bord jag aldrig fick spela på. Köpte in med fulla buyin på 2st nl100 bord varav det fortfarande står 0 på bordet. Stänger ner skiten och tänker att de kanske går om jag loggar ur. Förts kommer jag inte in. Sen när jag väl kommer in upptäcker jag att det fattas $200 på saldot.

 

Var tydligen flera i chaten som hade samma problem.

 

I förrgår försvann ett bord mitt under sessionen med hänvisningen : "this table has been closed". De pengarna kom efter ca 24h. Frågan är hur länge man får vänta nu. Är det nån mening att maila supporten:roll:

 

MEN HERREGUD LÄSER DU ENS !!!???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN HERREGUD LÄSER DU ENS !!!???

 

Nej?

 

Vad blev du ledsen över? Att jag inte skrev nåt om hh utan om pengastrul? Kanske är lite OT men fortfarande kvarstår faktum att ongame strular med typ allt just nu.

 

Skriver om hh då. Är det någon som får upp 5-6 st hhs varje gång ni klickar? Sjukt irriterande.

 

Nöjd nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej?

 

Vad blev du ledsen över? Att jag inte skrev nåt om hh utan om pengastrul? Kanske är lite OT men fortfarande kvarstår faktum att ongame strular med typ allt just nu.

 

Skriver om hh då. Är det någon som får upp 5-6 st hhs varje gång ni klickar? Sjukt irriterande.

 

Nöjd nu?

OK sorry var på tilt pga ,,ja du vet vad,, STOR URSÄKT:rolleyes:

Så min fråga nu, hur går man vidare finns det någon möjlighet,, media , för här verkar det tyvärr dödfött:evil:

Ongame döljer uppenbarligen något!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...