Gå till innehåll

Varför bannar ni användare?


D

Recommended Posts

Har aldrig påstått att ni bannar urskiljningslöst.

 

Jag är inte nöjd med ditt svar. Det kanske mycket väl är så att du inte förstår exakt vad jag menar. Därför skulle jag uppskatta ett svar om en moderator som förstår vad jag pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig påstått att ni bannar urskiljningslöst.

 

Jag är inte nöjd med ditt svar. Det kanske mycket väl är så att du inte förstår exakt vad jag menar. Därför skulle jag uppskatta ett svar om en moderator som förstår vad jag pratar om.

 

Min gissning är att du i så fall får utveckla din fråga. TotalFarsa svarar på din specifika fråga i sin första mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, det finns i alla fall en användare som blivit bannad massor med gånger och alltid tämligen omgående kommit tillbaka och fortsatt under nya nick tills han gjort för många övertramp och blir bannad igen. Då i allafall jag tycker det snabbt brukar vara uppenbart vilket hans nya nick är har jag utgått från att det är det för moderatorerna också eftersom flera av er garanterat är betydligt smartare än vad jag är. Därför misstänker jag att moderatorerna blundar för detta.

 

Jag tycker att ni får göra som ni vill men jag är bara nyfiken på varför.

 

Hoppas det är lite klarare nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...