-xfx- Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Spelade en sng precis, THNL. Varje gång när exempelvis en hand checkas ner så visas inte spelarnas kort korrekt, de blir "avhuggna" från mitten och upp ungefär Någon som varit med om liknande eller vet vad det beror på? Har inte varit med om det tidigare vad jag minns. Något med senaste uppdateringen att göra? PS. Jag kör HM DS. Citera
Teredo Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Om jag fatta det rätt så har han ställt in: "Options" > "Muck losing hand" Citera
-xfx- Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2009 Om jag fatta det rätt så har han ställt in: "Options" > "Muck losing hand" Nej, detta är något annat. Ser nedre hälften av någons kort vid showdown, jag ser dvs. inte om det är nia, femma, ess, kung etc. - rätt sjukt.. Det verkar bara vara en seat, dvs den spelare som alltid sitter på ett visst ställe, som korten inte visas korrekt för. Någon?!? Citera
tw3R Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Fixa "Print screen" skulle va kul att se hur det ser ut. Citera
Partyjack Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Nej, detta är något annat. Ser nedre hälften av någons kort vid showdown, jag ser dvs. inte om det är nia, femma, ess, kung etc. - rätt sjukt.. Det verkar bara vara en seat, dvs den spelare som alltid sitter på ett visst ställe, som korten inte visas korrekt för. Någon?!? Om du är jättenyfiken kan du ju alltid "rotera" så att motståndaren du spelar i potten hamnar på en annan stol.. Lite manuellt sådär.. Citera
ponttuss Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Nej, detta är något annat. Ser nedre hälften av någons kort vid showdown, jag ser dvs. inte om det är nia, femma, ess, kung etc. - rätt sjukt.. Det verkar bara vara en seat, dvs den spelare som alltid sitter på ett visst ställe, som korten inte visas korrekt för. Någon?!? Har inte alla problem efter de senaste uppdateringarna, halva kort, ibland ser man bara ett, ibland försvinnere knapparna, sjuk lag. Finns säkert 10 trådar om detta på 2+2. Citera
-xfx- Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2009 Problemet är förmodligen inte HM HUD:en eftersom det blir likadant utan. Någon idé, någon? Edit: Fixade bilderna. Citera
TotalFarsa Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Försökte göra om dina bilder så att de skulle direktvisas men det gick inte av någon konstig anledning. Så här ska det egentligen gå till: {img}länk till bildadress{/img} Byt ut {} mot []. Citera
Juggler Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Jag tycker det ser ut som HM Hud bug. Har du startat om och inte kört HM alls och det blir likadant? Citera
Antisk Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Blivit så för mig också sen deras nyaste update. Ibland med egna kort också, funkade typ att trycka på de med musen så blev det bra igen. Citera
-xfx- Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2009 blir likadant utan att jag ens startat HM. Citera
The Grand Bark Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Verkar vara den senaste uppdateringen som ställt till det, själv har jag haft strul med lagg och disconnection: http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=11990161&postcount=514 http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/ftp-update-7-15-a-534082/ Citera
Recommended Posts