badabing499 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 All scheduled, kl 1900 - klienttid ursäkta jag är väl trög... men nej jag hittar den inte där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 ursäkta jag är väl trög... men nej jag hittar den inte där? Ligger under Turnering -> privata. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Hittade den på privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Ja, under Privat ska det vara.. Förlåt, blandade ihop den med william hill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Ligger under Turnering -> privata. tackar är nu anmäld! puuh det var en pärs får nog vila upp mig till kvällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Kan inte everest sätta IP restriktion på bara svenska IPs Det vore väl tämligen orättvist mot de av forumets medlemmar som inte bor i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Jag lirar och det är hetsjakt på mig som bounty. Nickar Engeln17 (om nu någon bliev förvänad) PM Juggler när ni slår ut mig (OBS inte om) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Samma som Ängeln. Nickar ToTeliFoF. Pma Juggler79 när ni bustar mig för någon liten goodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredoido Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Nice! Fina extrapriser! Djupstackat blir det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moran Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Hi! sorry, what is the password for the freeroll? thanx. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Hi! sorry, what is the password for the freeroll? thanx. Try the following: obviouslynoneofmybeeswax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lelion42 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 the password is in obviouslynoneofmybeeswax ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 the password is in obviouslynoneofmybeeswax ?You need to try harder. TF-lösenordsfiskare; 5-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yxa00 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 the password is in obviouslynoneofmybeeswax ? Yes, but u have to translate it to german. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Tack, jag hittade frullen till slut. Kollade på fel klockslag. Det är ett jävla mög med olika klockslag på olika klienter. I en del klienter så är alla tider anpassat efter användarens tidszon och i andra klienter så .................... GMT, GMT+1, GMT+2 Gaaaah, man kan ju bli tokig för mindre! För en herrans massa år sedan så var det väl någon klocktillverkare som försökte lansera en klocka med någon slags universal/internettid eller dyl. Nu blev det ju en jätteflopp men ..... Det skulle fan behövas någon universell pokertid. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 kan inte komma på mitt inloggningsnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 kan inte komma på mitt inloggningsnamn Kolla om du har kvar några mail från everest. Bland annat i välkomstmailet står namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmetigMelon Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 När börjar turren "riktig" tid ? Antal reggade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 2000, 89 reggade so far... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Kolla om du har kvar några mail från everest. Bland annat i välkomstmailet står namnet. det står bara mitt spelarnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocively Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Jag försökte att förstå rebusen, men mitt huvud är smärtar in, och jag förstår inte det, om någon kunde e-posten mig lösenordet för tournmenten som jag skulle uppskattar det. många tack Nocively:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Jag försökte att förstå rebusen, men mitt huvud är smärtar in, och jag förstår inte det, om någon kunde e-posten mig lösenordet för tournmenten som jag skulle uppskattar det.många tack Nocively:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Och detta är ditt första inlägg? det uppskattas inte! Men är du svensk och medlem så ska du givetvis få spela den, men rebusen får du tänka till om! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 6-0 *edit* Översättningsprogram för roliga de är mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmetigMelon Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Everestpoker funkar bra... Hittar inge bord, vägrar leta typ. Edit - Behöver man java eller flash eller något för everespoker ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmetigMelon Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Öh jag behövde inte ens skriva pw när jag reggade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts