Gå till innehåll

Poker.se $1018 Freeroll - ny tid, ny dag, samma turnering!


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack, jag hittade frullen till slut. Kollade på fel klockslag. Det är ett jävla mög med olika klockslag på olika klienter. I en del klienter så är alla tider anpassat efter användarens tidszon och i andra klienter så .................... GMT, GMT+1, GMT+2 :evil:

 

Gaaaah, man kan ju bli tokig för mindre!

 

För en herrans massa år sedan så var det väl någon klocktillverkare som försökte lansera en klocka med någon slags universal/internettid eller dyl. Nu blev det ju en jätteflopp men ..... Det skulle fan behövas någon universell pokertid.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte att förstå rebusen, men mitt huvud är smärtar in, och jag förstår inte det, om någon kunde e-posten mig lösenordet för tournmenten som jag skulle uppskattar det.

många tack

Nocively:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte att förstå rebusen, men mitt huvud är smärtar in, och jag förstår inte det, om någon kunde e-posten mig lösenordet för tournmenten som jag skulle uppskattar det.

många tack

Nocively:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

 

Och detta är ditt första inlägg? det uppskattas inte!

Men är du svensk och medlem så ska du givetvis få spela den, men rebusen får du tänka till om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...