nikkokick Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Hej! Jag tror att ni alla någon gång fått flytta omkring pokerborden liite för många gånger på samma dag.. Jag är iallafall jättetrött på att alla nyöppnade bord ploppar upp NÄSTAN på samma ställe! Jag vill spela med fullstora bord på iPok3r.. Med "mini-view" så radas borden upp jättefint, kant i kant, över och under. Men med mina maffiga, riktiga pokerbord så ska det såklart krånglas till det.! Förstår ni? Hur ska vi hitta en lösning? Finns det en lösning? Uppror, dagarna i ända! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Jag vet att på partypoker så behöver man bara trycka på en knapp så ordnas borden så fint som möjligt och har för mig att på fulltilt så öppnas det nya bordet där det föregående låg. Kanske inte hjälper så mycket med iPoker, tycker förövrigt att det suger att man bara kan välja mellan 2 storlekar där. Mini view tycker jag är lite för liten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nikkokick Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Nu är jag halvvägs till en lösning! Jag håller nere CTRL-tangenten och markerar samtliga bord brevid "Start-menyn". Sen tar jag "Tile Vertically". Dock med ett glapp mellan de 4 grupperna med fint uppradade bord. Jag är inte helt nöjd än! Hur modifierar vi denna funktion, skapad av våran allsmäktige MicroSoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nikkokick Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Om fler undrar så löste jag det med WinSplit Revoution 9.02. T.ex CTRL+ALT+numpad1 = nere till höger. Slipper man pilla med millimetrarna när man ska grinda... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts