EverestPoker Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Anders och Angelica! Min fråga kvarstår! Vad kostar det att köpa in sig i 500kn om man inte vill kvala? Hej "Sladdafan"! Ursäkta väntetiden för detta svar! Ja, du kan köpa in dig direkt till online finalen. En pollett till steg 5 (336 + 24 $) ger dig en stol i vår online-final den 4 oktober. Till "live" finalbordet i Vegas går det ej att köpa in sig till pga. att det är spelarna som tog sig till finalbordet i online turneringen som spelar denna! Steg 5 är alltså lika med inköpet till onlinefinalen! MVH, Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Hej "Sladdafan"! Ursäkta väntetiden för detta svar! Ja, du kan köpa in dig direkt till online finalen. En pollett till steg 5 (336 + 24 $) ger dig en stol i vår online-final den 4 oktober. Till "live" finalbordet i Vegas går det ej att köpa in sig till pga. att det är spelarna som tog sig till finalbordet i online turneringen som spelar denna! Steg 5 är alltså lika med inköpet till onlinefinalen! MVH, Anders Tacktack men "EverestPoker Användare avstängd" WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Tacktack men "EverestPoker Användare avstängd" WTF? Jag orkar inte babysitta forumet för att se om everest skriver ut lösenordet fler gånger i klartext för kvällens turre. Jag slår på användaren igen i kväll nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Juli , 2009 Rapport Share Postad 21 Juli , 2009 This deep stack tournament will run online until only 9 players are left standing. A month later, all 9 of you will meet in Vegas to finish out the tournament live. Once all the cards have been dealt, we think a final celebration is in order. Top off the poker experience of a lifetime with Everest Poker’s official 5-Year Anniversary Party! Vilken dag går finalen i Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Vilken dag går finalen i Vegas? Hej, Livefinalen i Everest Pokers 500K Guaranteed gå av stapeln den 7-8 november, 2009. MVH, Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Hej, Livefinalen i Everest Pokers 500K Guaranteed gå av stapeln den 7-8 november, 2009. MVH, Anders Bra, mitt flyg är bokat till den femte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts