Gå till innehåll

Snabbinsättning till söndagsrullarna - möjligt?


Limpaan

Recommended Posts

Hell, då håller man på att missa sin obligatoriska söndagsgrind efter att ha tiltskottat bort rullen förra helgen. Efter att äntligen ha smält det hela så hade jag tänkt ta skott på ett par lowstakesturneringar idag och hämta hem tiltbacket! :-D

 

Nu till mitt problem, mitt VISA-kort (svenskt) kan jag inte få tag på idag, jag har dock ett norskt VISA Electron med ett par tusen på. Men vad jag har förstått är det enda jag kan göra att använda Moneybookers, göra en vanlig insättning med den norska nätbanken (vilket tog 3 dagar sist till Partypoker). Eller finns det någon lösning på detta? Någon som vet? Visa Electronkortet har inte de 3 sista siffrorna, heller inte den vanliga xxxx xxxx xxxx xxxx på framsidan..

 

Gah, dubbel-tilt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte göra det med ditt svenska konto som är kopplat till VISAkortet som du "inte kan få tag på"?

 

Måste ha mitt VISA-kort + säkerhetsdosan för att utföra betalningen. Har dosan, men inget VISA-kort. Mitt kortfodral innehållandes mitt gymkort, körkort och mitt svenska bankkort ligger på jobbet - vilket jag inte har möjlighet att få tag i en söndag i Norge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...