CarlDenStore Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Fan, Jag som hade hoppats att det var CarlDenStore som startat en bragtråd samt nån sjuk garpfh.. FuckMyLife:cry: Jag är redan broke tyvärr... Citera
tamtaram Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Jag är redan broke tyvärr... Vad hade rådet blivit, investera i Smirnoff Ice? Citera
fsista Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Läs de böckerna molle tipsade om, rör ingenting som inte är en indexfond, och stäng av dig själv från att kolla kursrörelser mer än en gång per år om du kan. Citera
Spelgalen Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Investera 25 tusen sek? Börja spela högre istället tycker jag! Citera
FiSherman63 Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Vad hade rådet blivit, investera i Smirnoff Ice? Hahahahahahahahahaha faaan va roligt!!! ...eller kanske inte, tröttmössa. Citera
douzen Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Vad hade rådet blivit, investera i Smirnoff Ice? hehe förösker du vara rolig för de andra på forumet i brist på annat att göra? Känns som cds tugget har passerat och ärligt talat, killen blev nyrik vid 18 års ålder och hade väl antaligen inte varit på krogen innan det, om han upplevde det roligt att köpa in X antal smirnoff ice i tidig ålder så whatever:mrgreen: Citera
Joeduck Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Köp en massa mark i norrland. Sälj till kineserna om 10år. Citera
Sniffe54 Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Det blir väl för små poster att köpa alla nu men på sikt kanske: Köp aktier i: Ratos Lundbergs Investor Industrivärlden Kinnevik Eller gör som alla säger kör bara avanza zero så slipper du courtage också. Citera
lost Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 hehe förösker du vara rolig för de andra på forumet i brist på annat att göra? Känns som cds tugget har passerat och ärligt talat, killen blev nyrik vid 18 års ålder och hade väl antaligen inte varit på krogen innan det, om han upplevde det roligt att köpa in X antal smirnoff ice i tidig ålder så whatever:mrgreen: var d värt d? Citera
dlinder Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Om du inte har koll är det överlägset viktigaste att ha låga avgifter - dvs Avanza Zero. Definitivt inga sk indexobligationer. Strukturerade produkter finns av en anledning: att göra pengar åt utfärdaren. Om du anser att du faktiskt har koll nog att slå index, är nog sannolikheten minst 95% att du faktiskt ändå inte har den koll du tror. Så kör på Avanza Zero även då, bäst EV. Citera
Recommended Posts