Jamton Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Äntligen nått bra som kommer igen efter att "officarna" har dött typ:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 @ JNL. Nio kg på 8 veckor är, i teorin, en baggis. Har gjort det förr och lär väl få göra det igen i framtiden. Mitt problem är att när jag väl når min målvikt så ligger jag där något halvår för att sedan ruscha uppåt som en CDS-graf när jag återgår till gamla vanor. Känns dock som man nått ett vägskäl. Ska man förbli ett pluffsigt skägg-O för alltid eller se tioll att midjemåttet håller sig på rätt sida nittiostrecket. Finns ju så sjukt mkt plus med att må bra med sig själv, vilket såklart är det primära målet med att gå ner i vikt. Mår bättre på alla plan, orkar mer, kläder sitter snyggare, sexar snyggare/bättre och förhindrar förhoppningsvis en massa otrevliga sjukdomar som övervikt annars kan föra med sig. Är 1,89 lång och har fram tills tjugoårsåldern alltid varit hyggligt vältränad. Sen hände något. Tror det var 6 års, mer eller mindre konstant, alkoholkonsumtion under studietiden som förvandlade en hygglig kropp till en flåsande sophög. Så nu är det bära eller brista guddamnit. Kom igen tjockisar, häng på tåget eller ska ni stå kvar på stationen som några jäkla neggare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 <readingSkills>"Några jäkla WHAT?!"</readingSkills> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 <readingSkills>"Några jäkla WHAT?!"</readingSkills>Neggare, en person med negativ inställning. Personer i toppen av mlm-pyramider använder ofta uttrycket för att avskilja de lojala horderna pyramidbyggare från de som uttrycker skepsism mot ledningen. Var inte du lingvist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Kan ju faktiskt nämna att om någon pallar köra riktigt strikt LCHF så kommer den att vinna. Dock tar det 3-4 veckor innan kilona börjar rasa eftersom kroppen måste "ställas om" men sen går det snabbt. Måste iof erkänna att även om bacon och ägg/ kött och bea låter sjukt fint innan så blir det jävligt äkligt efter någon vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Kan förresten lova en ny smiley i pris till den som går ned mest, samt en i "pris" till den som går ned minst. Ser redan fram emot att ge Ola en ny smiley mao. Jag har redan ont i huvudet av sockerbrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Jag har redan ont i huvudet av sockerbrist.Sodavatten + socker eller milkshake. Problem solved! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 jag hijackar tråden. Jag vägde mig då vi besökte barnmorskan nu senaste. Jag stod på sinnessjuka 96kilo. Jag är 186 lång och brukar i regel ligga på en trivselvikt på cirka 84-86kilo, då jag kände mig vältränad(inte så jäkla fettig) så låg jag på runt 78kilo, men då var det fortfarande miltals ifrån ens ha en skymt av magrutor. Jag har bestämt mig för o tappa detta, hade tänkt gå till kontoret imorse, men givetvis är det värsta ösregnet på typ 2 år idag här i Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Jennez before-pic: Otroligt att kusen pallade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Bara att önska alla lycka till, hoppas på sätt och viss att det går bra för alla... Men samtidigt måste någon "bubbla" även här, kanske borde finnas ett tröstpris till den som missar sin målvikt med minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Före-bild. Suger in kaggen rejält på den bilden. Tänkte valt en bild där jag dansar runt midsommarstången med familjen (midsommarstången bestod av vår ettåring som satt på marken och såg vilsen ut) men då hade väl Jennez poppat en artär så jag sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Jennez before-pic:Fin myspacevinkel när du sträcker på kroppen så det blir minimal fettobuktning på mittpartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Jennez before-pic:Otroligt att kusen pallade.... Bättre du hade använt det där "jennez-vid-soffan-med-bar-mage-kortet" som både du och jag postat förut...imo...! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Sluta gnälla ffs. Det är den senaste bilden på mig. Har nog inga "helkroppsbilder"... eller jo, vänta... just a sec... Lite suddig men iaf up to date: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Kan man få lägga 2500kr på att ingen klarar det så tar jag allt? Annars GL till till den närmast 40 års krisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Bisox pratade om 3 meter lång tidigare och det han inte visste kanske var att han oavsiktligt nämnde midjemåttet Längden gör att det kanske inte ser så farligt ut men det finns stor plats för improvement, från aug -> apr har jag nog gått upp 10+ kg pga olika omständigheter i livet. Inte så hälsosamt mao. Längd: 194 Väger in på: 115 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Finns det folk som fortfarande tror på att BMI mäter något vettigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Slog i ett svagt ögonblick vad med mina kolleger i brandkåren att dom fick raka av mig håret om jag inte understeg en viss vikt vid en viss tid. Hade hyfsat långt hår vid tidpunkten. 7 kilo på 12 veckor skulle väck. Efter 6 veckor hade jag gått upp ett kilo . När det var 2 dagar kvar hade jag 4 1/2 kilo kvar. Jobbigt va? Men med lite knep och knåp lyckades jag dock behålla manen. Så är det någon som har problem i slutet är det bara att höra av sig . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Tror ni alla kan lyckas rätt bra om ni tar en powerwalk innan frukosten och skär ner en del på kolhydraterna. Kycklingfilé eller tonfisk med sallad är riktigt gott och man blir mätt. Sedan kan ni köpa keso mini och äta det när ni känner er småhungriga. Powerwalkar ni innan frukosten och slänger in en powerwalk efter gymmet där ni kör 45m-1h på 1% - 6km/h så kommer ni att märka bra med resultat till dess. Sedan är ett tips att äta omega-3 tabletter. Riktigt bra. Men det vet ni nog om. Håller tummarna!! glglgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Neggare, en person med negativ inställning. Personer i toppen av mlm-pyramider använder ofta uttrycket för att avskilja de lojala horderna pyramidbyggare från de som uttrycker skepsism mot ledningen. Var inte du lingvist? Jag vet vad ordet betyder; jag läste fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Jösses, spendera den bästa årstiden med att ha fokus på att tappa vikt. Jag lider med er, så i solidaritet med er alla ska jag framöver när jag frossar i mig kaloririk öl och pizza skänka en tanke åt er. Nä men, lycka till med era mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Powerwalkar ni innan frukosten och slänger in en powerwalk efter gymmet där ni kör 45m-1h på 1% - 6km/h så kommer ni att märka bra med resultat till dess.Powerwalk?Frukost? Gym? kör? lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 frågar här för här verkar vara the place to be just nu. jag väger ca 70kg, brukar springa 1mil på ca 50minuter. vad ska jag dricka efteråt? tänkte blanda en drink på lättmjölk, dextropur och whey100(äpplesmak). hur många dl av varje är lämpligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Vatten tycker jag är lämpligt... Vad du ska dricka hänger lite på vad du vill uppnå också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts