Gå till innehåll

Viktminskningsdagbok - TF, Jennez, Lisa, baller mfl.

Jennez

Recommended Posts

Jag borde banna mig i 12 timmar eller något.... Plundrade chefens medinlåda och tog en Losec MUPS samt en Lergigan (sömntablett). Kanske slipper att springa på muggen varje kvart tack vare Losecen och tack vare sömntabletten blir ämnesomsättningen lägre. Bör iaf svettas lite mindre om ett tag.

Det är fusk att banta genom att fixa svininfluensan.

Det kan man lugnt säga... Dock får alla som var på Gamblerz eller i Solna i fredags kan vara glada att jag kännde mig lite trött och orkade inte ta mig till ställen.

Vi får se var vikten hamnar... Jag tar mig ut i kylan en stund tills knarket kickar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då: 102,7 kg

Nu: 94,8 kg

Blev lite förvånad själv om jag ska vara ärlig. :D Och ska jag vara riktigt jävla ärlig så vägde jag mig inte på samma våg men om ngn tvivlar så får de pynta 250 sekiner. :mrgreen:

Damn homie! Ja, jag är imponerad. Helt utan belägg för det så trodde jag inte att du skulle gå så bra :-P

Vad gäller vadslagningen så tycker jag att vi låter udda vara jämnt. För mig var det ändå bara ett litet incitament, inte ett mål.

Länk till kommentar

• 2 months later...

Bumpelibump.

Nu har det gått ett par månader så tänkte kolla hur ni andra ligger till? I vanliga fall brukar man ju intala sig att man ska deffa inför Beach 20XX men i år drar vi (familjen) till Egypten i mitten av januari så jag har inte lyxen att fetta till mig under vintern :ola:

Ligger otroligt nog kvar runtikring där jag avslutade utmaningen. Imorse stannade vågen på 87,2. Hade jag inte direkt räknat med även om jag nog hade mina misstankar :-D

Länk till kommentar