jm_j Postad 25 Juli , 2009 Rapport Postad 25 Juli , 2009 Ajajaj!! Jag har riktigt ont i benen och särskilt i vaderna. Tänkte ta en promenad och bli av med mina överskottskalorier men orkade bara kvarteret runt. Hoppas att det är bara senaste dagarnas motionerande som är orsaken för annars är jag torsk på 1000kr. Annars är jag pigg som fan så det får väl bli lite poker tills jag storknar. Citera
TotalFarsa Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Då har vi strax kört i tre veckor, bara fem kvar Jag är bara nåt/några få kg bort från att vara tvungen att börja använda skärp till mina gå-hemma-och-mysa-i-jeans. Har troligtvis bara en 4-5 kg kvar till målet för Utmaningen och borde därför ligga bra till... Citera
Stoffi Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Som motivationshöjare TF, jag håller stenhårt på dig! Citera
TotalFarsa Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Som motivationshöjare TF, jag håller stenhårt på dig!Tackar, tackar! Mitt första fan Citera
Crappy Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Tackar, tackar! Mitt första fan What!! Räknas inte jag längre? Jag som tom. försökte sätta en hundring på dig! Nu var det iofs ingen som vågade ta det bettet, men det kan ju inte ligga mig i fatet? Nä räkna nu in dina fans här Ennnn, Tvåååå............. Citera
TotalFarsa Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 What!! Räknas inte jag längre? Jag som tom. försökte sätta en hundring på dig!Nu var det iofs ingen som vågade ta det bettet, men det kan ju inte ligga mig i fatet? Nä räkna nu in dina fans här Ennnn, Tvåååå............. Du är mer en stalker än ett fan Citera
Crappy Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 What!! Räknas inte jag längre? Jag som tom. försökte sätta en hundring på dig!Nu var det iofs ingen som vågade ta det bettet, men det kan ju inte ligga mig i fatet? Nä räkna nu in dina fans här Ennnn, Tvåååå............. Fel räknat Eeeennnnnn............. Du är mer en stalker än ett fan Mina pengar ligger nu på jm_j Citera
jm_j Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Mehh... Jag skulle iväg på en promenad och sätta fast lite affischer på Söder med början av Tanto-Hornstull och var tvungen att svara i dagboken. Som motivationshöjare TF, jag håller stenhårt på dig! Tackar, tackar! Mitt första fan Jag hejar tyvärr på alla så jag kan nog inte räknas som fan då... Synd att Ola rykte så tidigt. What!! Räknas inte jag längre? Jag som tom. försökte sätta en hundring på dig!Nu var det iofs ingen som vågade ta det bettet, men det kan ju inte ligga mig i fatet? Nä räkna nu in dina fans här Ennnn, Tvåååå............. Du är mer en stalker än ett fan Mina pengar ligger nu på jm_j Mig kan du lita på. Man får rätt många flaskor rosé och rödvin för en lax. Citera
TotalFarsa Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Jag måste bara säga det jag har tänkt under en tid nu. Tjejen på din avatar är ruggigt söt. Ber till gudarna att det inte är jm_j i drag Imorn kör jag veckoinvägning. Vilka är på? Citera
TotalFarsa Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Veckoinvägningen över all förväntan! Startvikt: 98 kg Idag 91,8 kg 2,8 kvar till målet och fem veckor på mig. En baggis Crappy? Citera
Crappy Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Jag tar det på ren svenska! Djävligt bra jobbat!!!!! Citera
omalley Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Veckoinvägningen över all förväntan! Startvikt: 98 kg Idag 91,8 kg 2,8 kvar till målet och fem veckor på mig. En baggis Crappy? Grymt bra! Citera
highbury90 Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 well done so far! Sen är det efter en sån här utmaning som den riktiga utmaningen kommer...att fortsätta sitt sunda liv även när man inte har press på sig Veckoinvägningen över all förväntan! Startvikt: 98 kg Idag 91,8 kg 2,8 kvar till målet och fem veckor på mig. En baggis Crappy? Citera
jm_j Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Veckoinvägningen över all förväntan! Startvikt: 98 kg Idag 91,8 kg 2,8 kvar till målet och fem veckor på mig. En baggis Crappy? WTF?!? Hur lyckas du? Skitvågen på jobbet ville pendla mellan 93-94 så vi säger +-0 för säkerhets skull eftersom jag inte tagit mig till OnOff och snyltat på deras våg. Jag måste bara säga det jag har tänkt under en tid nu. Tjejen på din avatar är ruggigt söt. Ber till gudarna att det inte är jm_j i drag Det är bara Aaxel utklädd till Strafgans. Jag skulle se mycket snyggare ut än dom klädd och uppsminkad som transa. Citera
jm_j Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Hihihihiii.. Var ett tag sen jag tog nattliga cykelturer men nu blir det en. Kommer nog ändå inte att kunna sova på ett tag så det är lika bra att bränna på så länge jag orkar. Citera
TotalFarsa Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 WTF?!? Hur lyckas du? Skitvågen på jobbet ville pendla mellan 93-94 så vi säger +-0 för säkerhets skull eftersom jag inte tagit mig till OnOff och snyltat på deras våg.Hemligheten är att gå in i damp-mode och tjurnackat förvägra sig minsta muntliga njutning. Att äta pizza och hinka rosévin är inte en del av planen... Jag tränar dessutom inte en tjugondel av det du gör Fanken, kom precis på att jag ska börja gymma nästa vecka... Jag skulle se mycket snyggare ut än dom klädd och uppsminkad som transa. Drag i Kumla? *edit* Dottern kräktes precis... Silverkanten, på det moln som nu uppenbarade sig på min himmel, är ju att jag själv kan åka på det med lite tur Citera
jm_j Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Ajajaj... Jag blev bestraffad igår... Var hos en kompis i Blackeberg och fixade och donade lite hos honom. Klockan 1 i morse i tunnelbananen märker jag att cp-banan har slutat att gå mot stan. Då har jag 3 alternativ: sova hos kompisen och hosta katthår i 3 veckor, knata eller ta taxi till Söder. Gissa vilken alternativ jag valde. ;-} Hemligheten är att gå in i damp-mode och tjurnackat förvägra sig minsta muntliga njutning. Att äta pizza och hinka rosévin är inte en del av planen... Jag tränar dessutom inte en tjugondel av det du gör Jag har knappt kommit igång med träningen... Baconomelettfrulle med kaffe Såja! Du lyckas äntligen att äta lite onyttigt! Citera
TotalFarsa Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Såja! Du lyckas äntligen att äta lite onyttigt! FYI så är det sånt här jag äter dagligen till kvällsmat eller frulle. Also: muahahahahhaaa *edit* MikeTime tyckte det såg ut som en spya Citera
brynte5 Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 killerwolf: va ju bara tvungen å testa den där "beefdeffmixen" (på sidan 2)! köpte lättkesella, miniyoughurt jordgubb/citron å 2 olika smaker me fun light (wild berries å jordgubb)! dessvärre tyckte ja inte om de nå vidare, men tackar ändå för tipset! kanske blir lite godare me mer fun light i... ca hur mycke e "en skvätt" för dej? vet inte riktigt hur de e för å minska i vikt, men ja brukar göra fruktsmoothies till frukost! de tycker iaf ja e förbaskat gött å så kan man ju anpassa smaken väldigt enkelt, beroende på vilka frukter/bär man föredrar! ett bra tips, som gör smoothien iskall å svalkande, e frusna bär! för nåra år sen gick ja ner ca 15kg på ca 2-3 månader me nutrilett (vägde ca 95kg då)! käka endast nutrilett (finns ju både pulver å "bars") 4 dar i veckan å dom övriga 3 dagarna åt ja precis va ja kände för (glass, chips, pizza... va som helst)! dom 3 dagarna blev lördag, söndag å sen oftast onsdag, men lite olika! mina arbetskamrater märkte dock på mej att ja blev lite... frånvarande, orkeslös, blek osv ibland, så ja körde nog lite för hårt, me facit i hand..., men ja hade bestämt mej, så... som tidigare har nämnts, e ju såna metoder bara tillfälliga, så nu e ja tillbaka ca där ja började, på ca 95kg:( Citera
jm_j Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Fan vad aggro jag känner mig idag trots nattens promenad. Cykel Söder-Webhallen och konka 10Kg skrivare Hötorget-Söder känndes lätt som plätt. Lyckades dessutom hitta en digitalis; menar våg på jobbet... Den sa 93,3Kg och på OnOff sa vågen 93,6Kg så det är ca -5,5Kg ner nu. Citera
baller Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 har haft "semester" senaste två veckorna men ändå hållit igång och rört mig (promenader osv ) en hel del men blivit mer glass och vin etc än vad som är bra. hur som helst verkar jag ändå inte ha gått upp utan tappat något vilket är positvt. Nu kör vi lite mer hardcore sista tiden så kanske kanske Citera
TotalFarsa Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Lyckades dessutom hitta en digitalis; menar våg på jobbet... Den sa 93,3Kg och på OnOff sa vågen 93,6Kg så det är ca -5,5Kg ner nu.Sjysst! Vi håller ungefär jämna steg Finsk sisu ftw Ikväll blir det in till Gbg för AW på Bishops/Järntorget. Kommer säkert att fukka med den s.k dieten men det får jag väl ta igen på annat sätt. Öl är för mig som estländska häkten för jm_j, oundvikligt även om det lämnar en fadd eftersmak. Citera
XeroxFin Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Öl är för mig som estländska häkten för jm_j, oundvikligt även om det lämnar en fadd eftersmak. :lol: Kan vara det bästa jag någonsin läst på pf. Låter bli att lägga det som signatur av hänsyn till jm_j, han ska inte behöva läsa det varje gång jag är ute och cyklar. Citera
Recommended Posts