eloket Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Unibet är ute stort och håller kval till online SM 2009. Det går inte på något sätt utröna om det hålls i samarbete med SvePof. Inte heller på SvePofs hemsida kan man hitta någon information om de samarbetar med Unibet. Min fråga är då som sig bör. Ska Unibets SM arrangeras tillsammans med pokerförbundet eller har de bara kört på ändå? Edit: Nu hittade jag en mycket liten textbit på Svepofs hemsida som berättade att Unibet anordnar online SM i år. Citera
jnxjnxy Postad 5 Juli , 2009 Rapport Postad 5 Juli , 2009 ngn som vet hur det kommer se ut med garantiprissumma? Citera
lillsvensson Postad 5 Juli , 2009 Rapport Postad 5 Juli , 2009 ngn som vet hur det kommer se ut med garantiprissumma? +buy in, när hålls det etc. Lite info vore välkommet. Citera
Skadast Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Buy in €200+10 8 Nov, ME-final https://se.unibet.com/poker/article.do?contentId=36298 Citera
Converze Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Härlig rake på supersatelliterna: 30-Oct-09 20:00 Supersatellites €20+€10 Satellit 31-Oct-09 20:00 Supersatellites €20+€10 Satellit Citera
Teredo Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Härlig rake på supersatelliterna: 30-Oct-09 20:00 Supersatellites €20+€10 Satellit 31-Oct-09 20:00 Supersatellites €20+€10 Satellit Haha. Löjlig rake får man ju säga. Citera
gdaily Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Härlig rake på supersatelliterna: 30-Oct-09 20:00 Supersatellites €20+€10 Satellit 31-Oct-09 20:00 Supersatellites €20+€10 Satellit Är väl snarare 20 i inköp och 10 i rebuy. Citera
Teredo Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Är väl snarare 20 i inköp och 10 i rebuy. Ok, då så. Låter och ser bättre ut. Citera
Skadast Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Det vore väl ingen nackdel för Unibet om de lade ut SM-turneringarna redan nu, eller? Kvalen har ju börjat för länge sen och det borde väl redan vara ett hundratal kvalificerade? Citera
Fredde Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 Tidigare har jag läst att de inte fastställt vilka datum det ska spelas och att det är därför man inte gjort det än. Citera
ackeman Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Hur var det med garantisumma förresten? Inget added? Citera
Skadast Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Ska man räkna med att turneringarna spelas på de preliminära datumen? Känns jäkligt suspekt att turneringarna inte är uppe än. Hur kan det vara så otroligt svårt att spika datum? Finns säkert en hel del folk som har andra saker att planera in, men som gärna vill spela ändå. Citera
AaronAxelsson Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Jag ska träffa Unibet på fredag eller måndag, inte helt säkert vilken dag än, för att spika de sista grejerna kring Online-SM. Efter det kommer det komma besked, men just nu kan jag tyvärr inte säga något alls. Citera
OzzzaJa Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Vilket SM var det som brakade ihop under finaldagen pga för många railers förra året? Har för mig att det inte var unibets, väl? Citera
Skadast Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Jag ska träffa Unibet på fredag eller måndag, inte helt säkert vilken dag än, för att spika de sista grejerna kring Online-SM. Efter det kommer det komma besked, men just nu kan jag tyvärr inte säga något alls. Ok, det låter ju bra. Vilket SM var det som brakade ihop under finaldagen pga för många railers förra året? Har för mig att det inte var unibets, väl? Expekt lyckades väl med det för fyra år sedan eller nåt sånt, men sedan dess tycker jag SM har funkat bra. Däremot brakade Svenska Spels stora mästerskap ihop. Men det har ju inget med SM att göra, även om de själva, av någon outgrundlig anledning, tycker det Citera
mmiioo Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Jag ska träffa Unibet på fredag eller måndag, inte helt säkert vilken dag än, för att spika de sista grejerna kring Online-SM. Efter det kommer det komma besked, men just nu kan jag tyvärr inte säga något alls. Klart än? Citera
Skadast Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Klart än? Nov 22-29, men turneringarna är inte upplagda än. Citera
mmiioo Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Nov 22-29, men turneringarna är inte upplagda än. Tänkte om hans möte med Unibet var klart med eventuella övervärden eller prispaket. Han skulle ju ha ett i fredags eller igår. Citera
Blackbird Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Vad är det för pris som ska vara i Online SM 2009? Står inget information om det. Citera
MJ Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Vad är det för pris som ska vara i Online SM 2009? Står inget information om det. En guldbrosch Citera
Bibben Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Jag har en fråga. På Unibets hemsida står följande: Varje dag kan du ta dig till till alla event i Poker-SM Online, Main event, Omaha, Short Handed, Fixed Limit och Heads-Up-SM. och även Vinner en spelare flera inköp i Main Event kan spelaren byta dessa mot inköp i valfria Sidoevent. Satellitpriser kan aldrig bytas mot pengar. Alltså kan en spelare bara tillgodoräkna sig satellitvinster i form av SM-inköp upp till €735 Min fråga: Kan man registrera Deepstacken och Omaha hi/lo (som inte är sm-tävlingar utan sidoevent) för ME-pengar? Citera
Sahla Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Nov 22-29, men turneringarna är inte upplagda än. Jag trodde online-sm skulle spelas i början på november. När och varför har man bytt datum? Citera
Skadast Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Jag har en fråga. På Unibets hemsida står följande: Varje dag kan du ta dig till till alla event i Poker-SM Online, Main event, Omaha, Short Handed, Fixed Limit och Heads-Up-SM. och även Vinner en spelare flera inköp i Main Event kan spelaren byta dessa mot inköp i valfria Sidoevent. Satellitpriser kan aldrig bytas mot pengar. Alltså kan en spelare bara tillgodoräkna sig satellitvinster i form av SM-inköp upp till €735 Min fråga: Kan man registrera Deepstacken och Omaha hi/lo (som inte är sm-tävlingar utan sidoevent) för ME-pengar? Nja, det kan du nog inte. De har ju misslyckats rätt rejält i forumleringen. När du räknar ihop SM-eventen blir det €735 och det är såklart de eventen Unibet syftar på. Citera
Skadast Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Jag trodde online-sm skulle spelas i början på november. När och varför har man bytt datum? Läs igenom tråden så får du svar på iaf en av frågorna. Citera
Sahla Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Läs igenom tråden så får du svar på iaf en av frågorna. Att man bytt datum vet jag och även till när, men min fråga är när och varför man bytt datum. Har du koll på det? Hittar inget ovanför. På Unibets hemsida har de bytt datum, men tidigare och i t.ex. Firstpoker-tidningen så står andra datum. Citera
Recommended Posts