trixxter Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Skapade precis konto på ipoker, och 'råkade' välja SEK som min currency. Kommer det bli några problem med det här? Dumma växlingsavgifter varje gång man sätter sig vid ett bord eller liknande? Redan snackat med support, och de måste stänga ner hela kontot och skapa nytt ifall jag vill ha det ändrat. Någon med koll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Många gånger är det precis tvärtom, dvs att du slipper växlingsavgifter som du skulle haft om du valt annan valuta än SEK. I det här fallet vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Tror du får samma växlingskurs när du lämnar som du fick när du satte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solidify Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Tror du får samma växlingskurs när du lämnar som du fick när du satte dig. Så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trixxter Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Kanon! Tack så mycket grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Kanon! Tack så mycket grabbar du kan dock inte stoppa in med usd via neteller eller moneybookers iaf om det är vc du lirar på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts