Gasimoe2 Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Känns som jag inte skriver i rätt del av forumet men det är på pokerstar jag lirar och hittade inget bättre ställe... Newbie varning igen men är det så att holdemmanager inte visar den rake jag faktiskt betalar utan någon typ av medelvärde för mina bord? Är ju i så fall jätte skumt! Kan man fixa det på något sätt i så fall? Jag är lite sämre än raken och ligger enligt holdemmanager på -166$ och har betalt 192$ i rake... Jag skulle vilja ha exakta siffror där efter som jag iprincip bara förlorar på raken... Någon som har koll? Citera
Gasimoe2 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2009 Skumt... Men visst är det så att pokerstars tar ut 0.05$ i rake för varje avslutad dollar? Ex. a) Pott på 1,75$ ger 0.05$ rake? b) Pott på 0,75$ ger 0$ rake? c) Pott på 2,75$ jag raisar 1$ och alla lägger sig, vilken blir raken då? Kan man inte ändra så att holdemmanager beräknar raken på rätt sätt? Citera
Recommended Posts