Gasimoe2 Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Hej hej! Jag får ingen hud på de 5xVPP bord som dykt upp på pokerstars... Någon som vet hur man kan lösa detta? Fungerar det för er andra? Citera
Gasimoe2 Postad 1 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2009 Ingen annan som har detta problem! Citera
Zyr Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 Hej hej! Jag får ingen hud på de 5xVPP bord som dykt upp på pokerstars... Någon som vet hur man kan lösa detta? Fungerar det för er andra? Vad för typ av bord är "5xVPP" ? Citera
ziddax Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 rake * 5 / spelare = antal VPP per spelare. Enligt tråd på 2+2 innebär det en ökning med VPP på ungefär 2,5% Citera
Gasimoe2 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2009 Det beror på at HEM inte känner igen borden. Du får vänta tills de kommer ut med en uppdatering. Funkade om man manuellt berättade för HEM vilket bord som var vilket. Lite drygt men i väntat på uppdatering så =0/ Citera
Gasimoe2 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2009 Har funderat på att ta hem den jag med... Kanske ska göra det då. Inte hittat några allvarliga fel? ;oP Just nu är jag mer upprörd över hur holdemmanager beräknar raken =0/ (se min andra tråd). Tack ska du ha! /Gasimoe Citera
Recommended Posts