Gneew Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Sitter o lirar Sunday Million nu och vill gärna kicka igång min Pokertracker. Lirar annars på Everest och där funkar det fint men får inte igång den till Pokerstars nu. Har ställt in så HHn sparas och valt foldern i PT men utan framgång. Grafiken på bordet var framme 2-3 händer men sen försvann den och jag får inte tillbaks den, har provat starta om:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 Sitter o lirar Sunday Million nu och vill gärna kicka igång min Pokertracker. Lirar annars på Everest och där funkar det fint men får inte igång den till Pokerstars nu. Har ställt in så HHn sparas och valt foldern i PT men utan framgång. Grafiken på bordet var framme 2-3 händer men sen försvann den och jag får inte tillbaks den, har provat starta om:/ Vilken version av Pokertracker har du? Jag hade samma fel, men med nya betan blev det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts