Ving Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 När kommer nya numret av Poker Magazine? Citera
Kornone Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 När kommer nya numret av Poker Magazine? Det blir ett september-nummer, så i slutet av denna månad skulle jag tro. Citera
-ULLIZ- Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Borde komma någon gång i slutet av den här månaden.. Citera
Swalling Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Borde komma någon gång i slutet av den här månaden.. Ungefär 22a tror jag.. Citera
Fat Tony Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Någon som fått sin tidning ännu? Citera
Swalling Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Någon som fått sin tidning ännu? Nope Citera
RikardPM Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Hej alla prenumeranter Eftersom vi kände att vi inte kunde ge ut kommande nummer utan att redovisa allt som hände under WSOP 2006, var vi tvungna att skjuta lite på utgivningen. Därför kommer nästa nummer i början av september istället. Hoppas att ni blir nöjda med resultatet. Redaktionen Poker Magazine Citera
Swalling Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Hej alla prenumeranterEftersom vi kände att vi inte kunde ge ut kommande nummer utan att redovisa allt som hände under WSOP 2006, var vi tvungna att skjuta lite på utgivningen. Därför kommer nästa nummer i början av september istället. Hoppas att ni blir nöjda med resultatet. Redaktionen Poker Magazine Då är det värt att vänta lite Citera
Axlsson Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Förstad nästan att det var pga WSOP den inte kom Citera
poker_oscar Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Det är med spänning vi väntar på PM. Vem tror ni vann WSOP? Citera
PeO Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Det är med spänning vi väntar på PM. Vem tror ni vann WSOP? Idag fick vi svaret. Nån som hette Gold vann. Annars ett helt okej nummer. Dödarns dagbok lika grym som vanligt. Stavningen Greg Reimer på insändarsidan dock numrets höjdpunkt... Citera
klabbisjp Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Tycker dödarn blir vassare å vassare på att skriva. Mer självkritik har han nu också, kan va att han har lidit mkt av otur senaste halvåret. Älskar att tröstläsa om alla hans bad beats speciellt. Kul som fan att läsa hans dagbok! Citera
MrZingo Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Alltså vad är det för stolpskottsreklam de tar in i tidningen egentligen? Kolla bara in sidan 111 Dynamic solutions Ja jösses, men det gav ett gott skratt i alla fall Skiter det sig på pokern rekrytera dig till nasselekar med pang pang i mellanöstern Citera
Suron Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Läste på pokermagazine.se att Antonius skall skriva dagbok i papperstidningen framöver. Han berjar i kommande nummer. Det lär bli läsvärt. Citera
rai Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Alltså vad är det för stolpskottsreklam de tar in i tidningen egentligen?Kolla bara in sidan 111 Dynamic solutions Ja jösses, men det gav ett gott skratt i alla fall Skiter det sig på pokern rekrytera dig till nasselekar med pang pang i mellanöstern akrud fattar vad man får göra. mitt intryck är att man blir typ utbildat torped lr "baltic inkasso" liknande.. De brukar ha annonser i Moore också. Citera
PeO Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Kul att de tagit in nya skribenter i tidningen, läs Bo Sehlstedt. Hoppas han skriver mycket om SNG i kommande magasin. Ett smakprov fick vi ju i detta nummer i "Analysen". Intressant intervju med Greenstein och okej WSOP-reportage. Kul att de lyckats greppa Rahmn/Henriksson/Friberg för WSOP-krönikor. Saknar dock hela prislistan över main event, fast det finns väl på nätet om man är intresserad. Stefan Diös "När jag försökte sätta dit David Sklansky" var underhållande deluxe. Mer sådana anekdoter, tack. Citera
Ignatius Postad 16 September , 2006 Rapport Postad 16 September , 2006 Första gången jag är lite besviken på Dödarn: Hans dagboksanteckningar från dag 1, 17:30 är för mig något svårbegripliga. Man får veta att Dödarn gärna spelar 65o mot två eller fler spelare i en höjd pott (jämfört med AJ, KJ, QJ). Det kan man ha viss förståelse för. Men sedan skriver han att han tycker om att höja med 65o men sällan synar om två spelare redan är inne i en höjd pott. Någon som förstår logiken? Citera
klabbisjp Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Det är psykologi spel, vad höjer man oftast med? inte är det då 52of. Man blir mer svårläst. Citera
Macroman Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Första gången jag är lite besviken på Dödarn: Hans dagboksanteckningar från dag 1, 17:30 är för mig något svårbegripliga. Man får veta att Dödarn gärna spelar 65o mot två eller fler spelare i en höjd pott (jämfört med AJ, KJ, QJ). Det kan man ha viss förståelse för. Men sedan skriver han att han tycker om att höja med 65o men sällan synar om två spelare redan är inne i en höjd pott. Någon som förstår logiken? Som jag uppfattade det så synar han inte höjningar med AJ, KJ, QJ men gör det med glädje med 65o. Fick läsa om meningen eftersom den var ngt oklar dock. Citera
RikardPM Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Hej alla läsare av Poker Magazine. Nästa tidning ligger hos tryckeriet och vi ser med spänd förväntan fram emot att få tidningen i handen. Vi vågar lova att det utan tvekan är ett av våra bästa nummer hittills (kanske rentav det bästa). På omslaget har vi tre svenska superstars, Erik Friberg, Mats Rahmn och Anders Henriksson uppklädda i Armani i sober miljö. Vi har också tagit ett snack med killarna om hur livet har varit efter årets omvälvande WSOP. Vi på tidningen är också väldigt glada att välkomna den finske kometen Patrik Antonius som skribent. Han berättar öppenhjärtigt om sitt liv och leverne den senaste tiden i Las Vegas och på nätet. TerribleTurk utmanar Barcelonafemman Joakim Geigert på hans hemmaplan. Det blir en hård kamp i den sköna pokervarianten Crazy Pineapple. Vi har också en artikel om pokerproffset David Williams och reportage från EPT-tävlingarna i Barcelona och London. Daniel Negreanu analyserar sitt eget spel från High Stakes Poker och våra svenska experter ger sin syn på saken. Som vanligt har vi givetvis också fler analyser, Dödarns dagbok, berättelser, reportage och mycket annat. Trevlig läsning Poker Magazine Citera
Swalling Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 RichardPM, när man prenumerar på 3 nummer skulle man få en DVD och lite annat också, när kommer detta? Citera
RikardPM Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Skicka ett mail till info@pokermagazine.se så löser vi det. Bästa hälsningar Poker Magazine Citera
Joey Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag fick min dvd snabbt som attan, någon tidning har jag dock inte sett röken av... Citera
Recommended Posts