Mr.Tony Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Bara jag som följer Dödarns dagbok som en slva? Tycker den är sjukt intressant, vem är killen egentligen? Samma här! om ni slutar med dödarn köper jag nog inte PM regelbundet iaf. sjukt bra läsning när man e på toa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Jag har för mig att det är Robert V Lux. Han skrev om poker en del i expressen förut. Det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Tittade inte så noga på burken Förresten, vad är meningen med nikotin- och tobaksfritt snus? Då hade jag nog hellre uppskattat ett paket chokladcigaretter Dem som försöker sluta snusa anser nog att nikotinfrisnus är ett rätt bra alternativ till att trappa ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Helsidesannons från SvS poker? Hade inte dom reklamförbud på alla medier förutom internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Helsidesannons från SvS poker? Hade inte dom reklamförbud på alla medier förutom internet? Nix. Däremot får Internetannonser inte vara länkade till sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Lite kul att Gus ger 100 000 gånger pengarna på att någon noname vinner WSOP med tanke på hur de sett ut de senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Är det nya numret ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Är det nya numret ute? Dom som prenumerar har fått det, med lite snus till . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fat Tony Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Köpte mitt ex i butik i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benemerson Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 som vanligt får man tidningen tidigare om man köper den i butik.. jag kommer definitift inte att förlänga min prenumeration. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 som vanligt får man tidningen tidigare om man köper den i butik..jag kommer definitift inte att förlänga min prenumeration. Jag fick min tidning torsdag-fredag nånn gång så det är väl olika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 har inte fått någon än iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Är den värd att prenumerera på nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Är den värd att premuera på nuförtiden? D Ö D A R N är värd 50kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Av de numrerna jag köpt så har jag sträckläst Dödarns internetdagbok först av allt Riktig rolig läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Av de numrerna jag köpt så har jag sträckläst Dödarns internetdagbok först av allt Riktig rolig läsning. Jag med Är ju så störande när dom bryter mitt i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Av de numrerna jag köpt så har jag sträckläst Dödarns internetdagbok först av allt Riktig rolig läsning. Jag med Är ju så störande när dom bryter mitt i Instämmer, har han börjat med där projektet på lägre nivåer änn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Av de numrerna jag köpt så har jag sträckläst Dödarns internetdagbok först av allt Riktig rolig läsning. Jag med Är ju så störande när dom bryter mitt i Instämmer, har han börjat med där projektet på lägre nivåer änn? mm men han fick avbryta det, men han ska fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Av de numrerna jag köpt så har jag sträckläst Dödarns internetdagbok först av allt Riktig rolig läsning. Jag med Är ju så störande när dom bryter mitt i Instämmer, har han börjat med där projektet på lägre nivåer änn? mm men han fick avbryta det, men han ska fortsätta. Varför avbrutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Av de numrerna jag köpt så har jag sträckläst Dödarns internetdagbok först av allt Riktig rolig läsning. Jag med Är ju så störande när dom bryter mitt i Instämmer, har han börjat med där projektet på lägre nivåer änn? mm men han fick avbryta det, men han ska fortsätta. Varför avbrutet? Krångel med att nätpoker är förbjudet i Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 som vanligt får man tidningen tidigare om man köper den i butik.. Ja, och detta är ganska irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Nån som vet om det bara är i PM man kan följa hans dagbok eller han skriver någon mer stans? Det som gör den så bra är ju att det är en annourlunda dagboksform där allt inte är poker. han snackar ju film och verkar gilla mat och vin men dock inte grannen och hans hund. För övrigt tycker jag tidningen är kanon. Negreanus texter är lysande och dom nya heads up matcherna med TerribleTurk är lysande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Vilka mer har turken mött än Christer Johansson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Vilka mer har turken mött än Christer Johansson? Bo Sehlstedt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Okej, det ska bli spännande att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts