PokerStars_Karl Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Hej, Imorgon den 25e juni kör vi en $6000 garanterat för endast nordiska spelare. Den börjar kl. 20:00 svensk tid. Kostnad att delta: $11 Man hittar den under flikarna "Turnering" -> "Regional" och den heter "Nordic $6k Guaranteed" och har Id 174254597 Risk för övervärde men det återstår att se eftersom detta är första gången turneringen spelas. Lycka till. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Låter ju riktigt nice, kommer den att köras varje vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Jag tror inte det, bara i morgon tror jag. Men det kommer säkert fler eller hur Karl? Fan vad lite folk som har registerad, tror nog att jag kommer att spela detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Hej, Det kommer bli en återkommande turnering och den kommer att återkomma ett antal veckor framöver är det tänkt. Lycka till ikväll. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Japp lycka till alla som deltag i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Varför kan ni inte ha 3k i startmarker? Roligare spel då imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Hej, Jag ska framföra ditt önskemål. Det är en balansgång. En del spelare tycker att turneringar av det här slaget tar för lång tid medan andra helst skulle vilja spela mer och längre. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Jag gillar det som det är nu, ingen rebuys med 15 minuter blinds höjning, om ni ska skaffa det så kan ni lika gärna har det likadant, om ni ska har turbo ska det vara utan rebuys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Bra turre ställer nog upp på den här men övervärde tror ja inte på är väl länge sen Star hade övervärde i en turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Det var ju knappast "exclusive" för Nördic Playahs Vimlade av folk från Tallin och diverse exotiska utomnordiska ställen Kanske därför garantin inte kickade in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Hej, Det är inte helt lätt att veta vilket gensvar den här typen av turnering får när det är första gången den spelas och vi då skall sätta den garanterande prissumman. Vi kommer givetvis att höja den garanterade prissumman om det visar sig att det finns ett stort intresse för turneringen. Litauen, Estland, Lettland räknas i bland av oss till den Nordiska marknanden i vår benämning av "Nordic". Det är givetvis inte rätt ut ett lokalgeografiskt perspektiv men den absoluta merparten av deltagararna var från Sverige, Danmark, Norge, Island och Finland. Det fanns inte några deltagare från några andra länder än länderna som jag nämnt ovan. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Risk för övervärde men det återstår att se eftersom detta är första gången turneringen spelas. Säg "chans" nästa gång, starkare ord som säljargument Sätt GTD'n på 15K nästa gång vettja Då blir lite fler spelare... ni gillar väl rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Nästa gång skapa en turnering för endast Scandinavia spelare så blir det intressantare och roligare föresten spela aldrig denna turnering, la typ och sov. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts