Janoh Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Normalt tills nåt annat kommer i vägen eller tröttnar, märker att man börjar slaska lite. Då allt från 15min till någon timme. Går det riktigt bra kan man lätt vara fast ett dygn då man inte har annat att göra, men oftast detta från kväll över natten till förmiddag bara. Har ju såna gamla ovanor av vanligt datorspelande, LANande. Antar att det finns fler som har... Citera
Oldboy Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 blir 6-8h varje gång.. är det live kan det handla om ett dygn Citera
OrkarInte Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 inga fasta principer här spelar allt från 1h till 8-9h någonting beror på hur det går Citera
ades_va Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Spelar ingen roll hur länge jag spelar, bara jag känner att jag orkar spela. Enda kravet på mig själv är att ALDRIG spela under tidspress. Citera
busen Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Enda kravet på mig själv är att ALDRIG spela under tidspress. Kan inte hålla med mer än va jag håller med vad ades_va skrev. Bra medhåll va? Citera
Recommended Posts