Gå till innehåll

Support / låsta dubbla konton


rocker

Recommended Posts

hej igen forts följer här,

jag stängde ner ett konto på full tilt eftersom dom inte kunde ge mig som trogen kund rakeback......

Öppnade ett nytt för att få rakeback och då säger dom att jag har multiple accounts, men det gamla är nerstängt och går inte ens att logga in på.....

Är det någon som har en idé hur man går vidare med ett sådant problem, då jag faktiskt vill fortsätta spela på FT eftersom jag tycker om deras pokerklient väldigt mycket.

mvh// rocker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er,

jag har problem med full tilt support, dom tar oerhört lång tid på sig att svara, är det någon som vet hur man får kontakt med dom snabbare?

Har mailat deras support@fulltilt flera gånger.

mvh rocker

 

hej igen forts följer här,

jag stängde ner ett konto på full tilt eftersom dom inte kunde ge mig som trogen kund rakeback......

Öppnade ett nytt för att få rakeback och då säger dom att jag har multiple accounts, men det gamla är nerstängt och går inte ens att logga in på.....

Är det någon som har en idé hur man går vidare med ett sådant problem, då jag faktiskt vill fortsätta spela på FT eftersom jag tycker om deras pokerklient väldigt mycket.

mvh// rocker

 

Testa att inte posta i random tråd om FTP så kanske du får hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

jag är ny på att blogga på forum, så vad menar du med "inte posta i random tråd om FTP"

 

Det är nog inte bara forum som är nytt för dig utan förmodligen hela internet. Det kallas "posta på forum", att blogga är något annat.

 

Men jag kan väl försöka ge dig ett seriöst svar eftersom jag är snäll. Det bästa är nog att bara vänta och se vad FTP svarar, jag har hört att de ska vara sega men jag ser inte att du har så många fler utvägar. Jag tror inte det går att kontakta dem på något annat sätt. Sen kan jag ju tycka att det är lite fräckt av dig att bli nekad rakeback, stänga kontot för att sedan öppna ett nytt och tro att rakebacken är kirrad. Du ber helt enkelt om problem.

 

Det finns tips här på forumet som fungerar om hur man ska få rakeback på gamla FTP-konton. Ett annat tips är nog att vara ärlig när du kontaktar FTP och inte dra en vals och ljuga för de vet nog vad du gjort och om du försöker lura dem kanske de inte kommer att vilja ha dig som kund och du verkar gärna vilja spela där så det känns bara negativt för dig. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...