Gå till innehåll

rocker

Members
  • Innehåll Antal

    6
  • Gick med

  • Besökte senast

rocker's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Jag menar givetvis i samband med kontakt av supporten, vissa företag har spamfilter mot hotmailkonton.
  2. Är det någon som vet om dom har problem med hotmailkonton på tilt?
  3. Hej på er, upplever oehörda problem med att få kontakt med Full tilts support via mail. Jag bad dom också stänga ner mitt befintliga konto. Men efter ett tag ångrade jag mig och startade ett nytt. Satte in pengar och spelade, men sedan frös dom det nya och hänvisade till det gamla, vilket dom sa var "öppet", men jag provade och det var stängt. Dom sa sedan att det bara var att kontakta dom för att få överfört pengarna till det "gamla" kontot så skulle dom göra det. Sagt och gjort, men har inte hört av dom (förutom automatsvar)på sedan i lördags, idag är det måndag. mvh// Rocker Är det någon som har några tips?????
  4. Hej igen, jag är ny på att blogga på forum, så vad menar du med "inte posta i random tråd om FTP"
  5. hej igen forts följer här, jag stängde ner ett konto på full tilt eftersom dom inte kunde ge mig som trogen kund rakeback...... Öppnade ett nytt för att få rakeback och då säger dom att jag har multiple accounts, men det gamla är nerstängt och går inte ens att logga in på..... Är det någon som har en idé hur man går vidare med ett sådant problem, då jag faktiskt vill fortsätta spela på FT eftersom jag tycker om deras pokerklient väldigt mycket. mvh// rocker
  6. Hej på er, jag har problem med full tilt support, dom tar oerhört lång tid på sig att svara, är det någon som vet hur man får kontakt med dom snabbare? Har mailat deras support@fulltilt flera gånger. mvh rocker
×
×
  • Skapa nytt...