Gå till innehåll

HSvensson feat. papiPope


papiPope

Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Började månaden igår med ett 3k plus om jag nu inte räknar ett 100 krs minus på 10/20 dagen innan. Hade rätt flyt igår en hand på 5/10 när det blev all in för fulla inköp på brädan J-4-J-A, jag hade KJ. River K och fi had tydligen 44.

 

Blir nog spel senare ikväll nån gång, först middag och sen tennis men mitt nya raktet. Orkade dock bara lägga 600 kr på ett när jag inte spelar så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyty!

 

Cypern är bokad 13-20 juli. Ayia napa blir stället, och det är väl där man ska vara;-) Tips på något att göra på dagarna när vi inte kröker och solar?

 

Waterworld är skoj! ta taxi dit, billigare än "vip transfers" och taxichaffisarna har ofta rabattkuponger!

 

Akta er för grabbarna grus imo, riktiga jävla eurokåta idioter som har ett skitställe där de luktar bajs (ja, jag är seriös). Deras drinkar är så utspädda så de finns inte. Det är som och dricka mixad juice =)

 

Finns endel crusingar, såg roligt ut men inget jag provade dock.

 

Ett tips om spritaffär är nedanför pubben "red square" vid castle club, dom är lätt billigast i stan!

 

Burgerking med gratis wifi är också nuts på bakfyllan ;D

 

Paddys in rekomenderar jag, när ni inte orkar rejva sönder hela nätterna igenom. Det är en irlänsk pub med live akustisk musik och helskön stämmning!

 

Nu kommer jag inte på nå mer, eller jo, akta er för strippklubbar, visst de kan va billigt och gå in men du kommer fan inte ut förns du har pröjsat 100€ till vakten/baren/bruden/klubben, så stripklubb - nono.

 

cheers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Waterworld är skoj! ta taxi dit, billigare än "vip transfers" och taxichaffisarna har ofta rabattkuponger!

 

Akta er för grabbarna grus imo, riktiga jävla eurokåta idioter som har ett skitställe där de luktar bajs (ja, jag är seriös). Deras drinkar är så utspädda så de finns inte. Det är som och dricka mixad juice =)

 

Finns endel crusingar, såg roligt ut men inget jag provade dock.

 

Ett tips om spritaffär är nedanför pubben "red square" vid castle club, dom är lätt billigast i stan!

 

Burgerking med gratis wifi är också nuts på bakfyllan ;D

 

Paddys in rekomenderar jag, när ni inte orkar rejva sönder hela nätterna igenom. Det är en irlänsk pub med live akustisk musik och helskön stämmning!

 

Nu kommer jag inte på nå mer, eller jo, akta er för strippklubbar, visst de kan va billigt och gå in men du kommer fan inte ut förns du har pröjsat 100€ till vakten/baren/bruden/klubben, så stripklubb - nono.

 

cheers.

 

Om ni ska käka måste ni dra på "Tree Lions". Ligger ovanför bargatan nästan vad grabbarna grus. Sjukt god mat och man får sjukt mkt. Den som går därifrån mätt är sinnesjukt. Och dom har riktigt varierad kosta oxå. Grym lasange och spagetti och köttfärssås. Sen har dom gratis WiFi där oxå.

 

Har polare som jobbar på Fly bar och på Norway pub som är 2ställen ja kan varmt rekomendera! Norway ligger vid grabbarna de oxå och Flybar ligger ovanpå en tatueringssalong mitt på bargatan.

 

Sen på dagarna är de bara dra på stranden vid hamnen eller dra in på nått fint hotells poolområde och chilla.

 

Gå in på Ayianapa.nu och kolla in lite vem som far vars och när typ.

 

Ungdomshotellen är Pavlinia och Cristabelle. Kan rekommendera båda.

 

 

Sen hoppas ja ni får de kul;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ett tips om spritaffär är nedanför pubben "red square" vid castle club, dom är lätt billigast i stan!

 

.

 

Den ligger nedanför Aqua och kalypso vilket är samma gatan och den heter LGX supermarket. Sen finns de en affär som ligger nästan vägg-i-vägg med LGX som är lika billig och även billigare på vissa grejer. Kolla båda vetja.

 

Och på LGX finns ALL Sprit!

 

 

 

Från Charterparty

Billigaste spriten samt snus i Ayia Napa handlar ni på LGX supermarket som ligger i backen nedanför Kalypso Hotell.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni ska käka måste ni dra på "Tree Lions". Ligger ovanför bargatan nästan vad grabbarna grus. Sjukt god mat och man får sjukt mkt. Den som går därifrån mätt är sinnesjukt. Och dom har riktigt varierad kosta oxå. Grym lasange och spagetti och köttfärssås. Sen har dom gratis WiFi där oxå.

 

Har polare som jobbar på Fly bar och på Norway pub som är 2ställen ja kan varmt rekomendera! Norway ligger vid grabbarna de oxå och Flybar ligger ovanpå en tatueringssalong mitt på bargatan.

 

Sen på dagarna är de bara dra på stranden vid hamnen eller dra in på nått fint hotells poolområde och chilla.

 

Gå in på Ayianapa.nu och kolla in lite vem som far vars och när typ.

 

Ungdomshotellen är Pavlinia och Cristabelle. Kan rekommendera båda.

 

 

Sen hoppas ja ni får de kul;)

 

Vet du om ägarn har fixat dom "nya tshirtsen" än? Jag stog för designen ala min Affliction Cutseries tshirt med vingar på ryggen ;)

 

Träffade en trevlig bartender på fly, skåning. Dyngrak som man va så tjabbla man om allt och inget. :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äta ute, lika/lite dyrare

Sprit, billigare (obv)

cigg, 10kr billigare ca.

taxi, billigt.

 

horor: unknown. KOM IGEN NU, BEHÖVER ETT KLARARE SVAR!

 

Okok, tnx. Nu börjar jag längta:roll:

 

 

Spelade en snabb session som slutade 250 kr upp. Alltid nåt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör en del turneringar ikväll, missade dock 30 min på den första, glömde bort tiden när jag satt och stekte i solen sen blev det problem med internet när jag skulle köra det till laptopen men nu fungerar det iaf!

 

Lyckades dock autofolda AA pga att jag skrev det här ..suck..

 

Turneringschemat för kvällen:

 

Expekt

19.45 $4.5k GTD $22

20.00 $6k GTD $33

20.30 $10k GTD $11 BUST (KK vs. AQ pre)

23.00 $4k GTD $11

23.15 $5k GTD $22

23.45 Double Stack FO $27.5

 

Unibet

19.30 €3k GTD €22

20.30 Big Slick FO €27.5 BUST

20.30 €20k GTD RB €27.5

23.00 €20k GTD RB €27.5

 

Svenska Spel

21.00 Texas 110:-

23.00 Texas 110:-

00.00 Midnattsmötet 330:-

 

Lägger kanske till någon sen, men uppdaterar listan då...

 

Är kvar i alla änsålänge

 

Målsättning för kvällen är 4 ITM varav 1 finalbord.

 

gogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringschemat för kvällen:

 

Expekt

19.45 $4.5k GTD $22 23/230 $34.50

20.00 $6k GTD $33 BUST (12 platser från ITM)

20.30 $10k GTD $11 BUST (KK vs. AQ pre)

23.00 $4k GTD $11

23.15 $5k GTD $22

23.45 Double Stack FO $27.5

 

Unibet

19.30 €3k GTD €22

20.30 Big Slick FO €27.5 BUST

20.30 €20k GTD RB €27.5

23.00 €20k GTD RB €27.5

 

Svenska Spel

21.00 Texas 110:- BUST

23.00 Texas 110:-

00.00 Midnattsmötet 330:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En lite äldre kompis till mig, fick fan slita han ifrån alla Togatoga snubbar som körde runt på moped och ragga kunde. helt sjukt! :-)

 

togatogagubbarna <3

 

han med långt sliskgt hår skulle fixa bögar åt mig, då jag inte ville gå tills hans jävla strippklubb...

 

så drar vi förbi de kebabhaket uppe vid grus där alla fjortisar satt och softade, så säger han "ooh my friend! *går mot mig* the taxidriver here got a big cock for u" och jag bara eeeeeeeh... i like small cocks" och drar.... men han spenar efter på sin satans moped. va bara och ignorera och dra sig hemmåt halvförstörd..

 

Kul kul =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringschemat för kvällen:

 

Expekt

19.45 $4.5k GTD $22 23/230 $34.50

20.00 $6k GTD $33 BUST (12 platser från ITM)

20.30 $10k GTD $11 BUST (KK vs. AQ pre)

23.00 $4k GTD $11

23.15 $5k GTD $22 BUST (KK vs. AA, QQ och AJ pre)

23.45 Double Stack FO $27.5

 

Unibet

19.30 €3k GTD €22 25/233 €32.62

20.30 Big Slick FO €27.5 BUST

20.30 €20k GTD RB €27.5 BUST

23.00 €20k GTD RB €27.5 BUST (JJ vs. AT pre)

 

Svenska Spel

21.00 Texas 110:- BUST

23.00 Texas 110:- BUST (första handen, GG...)

00.00 Midnattsmötet 330:-

 

Minipaus nu tills nästa gäng drar igång, 2 ITM änsålänge men typ bara tillbaka insatsen vilket suger, kom igen klonken!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt

19.45 $4.5k GTD $22 23/230 $34.50

20.00 $6k GTD $33 BUST (12 platser från ITM)

20.30 $10k GTD $11 BUST (KK vs. AQ pre)

23.00 $4k GTD $11 44/552 $22.08

23.15 $5k GTD $22 BUST (KK vs. AA, QQ och AJ pre)

23.45 Double Stack FO $27.5 BUST

 

Unibet

19.30 €3k GTD €22 25/233 €32.62

20.30 Big Slick FO €27.5 BUST

20.30 €20k GTD RB €27.5 BUST

23.00 €20k GTD RB €27.5 BUST (JJ vs. AT pre)

 

Svenska Spel

21.00 Texas 110:- BUST

23.00 Texas 110:- BUST (första handen, GG...)

00.00 Midnattsmötet 330:- BUST

 

Ta mitt liv så jävla dåligt det gick ikväll!!!

 

Katastrof, orkar fan inte ens räkna hur mkt back :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...