Gå till innehåll

HSvensson feat. papiPope


papiPope

Recommended Posts

Utanför pengarna i Midnattsmöte. Slutar dock 4095 plus på cash gamet vilket är riktigt skönt!

Blir att sova nu och så får vi se om jag hinner spela något innan det är dags att börja kröka imorgon:-D

Har inga intressanta händer att posta så orkar inte börja leta. Månadsresultatet är just nu +18924 kr!

 

Gonatt!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slutlirat för idag! Totalt blev det $145!

 

Allt grönt är ok, framförallt när det är över $100 :)

 

Jobbade in bra på bonusen också så den bör vara klar i början av nästa vecka...

 

Tror inte det blir nåt lir imorrn, kass trafik på dan, sen är det fotboll, grillning och krök som gäller =)

 

 

Denna ska följas. Lycka till!

 

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast ösregn, det regnar inte i Borås, då regnar det inte någonstans. Thats it.

 

Nä just det ...tänkte inte på det....

 

Jävla skitmidsommar, riktigt pinsamt!

 

Nåja...

 

Shoppade precis Holdem Manager, pallar inte köra på nån illegalt mög så lika bra att köpa det ordentligt, hoppas bara det hjälper så mycket som folk säger =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Midsommar är över, var rätt trevligt för de mesta. Vi åkte ut 12 pers till en kompis stuga, fick köra världens längsta grusväg för att ta och dit...Sen blev det grillning ganska omgående efter att vi kommit till stugan. Hade med mig älgkött och potatissallad. Fick en plan och gjorde älgburgare, riktigt gott!:-D

Efter några öl och lite groggar började jag må lite sämre och napade typ 1 timme eller vad det var. Njöt inte av mitt tillstånd efter den sömnen precis..

Alla utom jag en och till hade tagit båten till en annan stuga i området, så vi fick idén att ta en annan båt och ro dit. När jag då skulle hoppa ner i båten så blev det lite väl långt hopp så båten gungade till rätt mkt och jag hamnade tillslut i vatten, VARMT! Mobilen dirrdog och jag var rätt så blöt om jag säger så. Springer insta till bastun och sliter av mig kläderna, för att hänga dom på torkning. Det positiva var att jag vaknade till liv iaf:-) Och kanske att jag får köpa en nu tele(tips?);-) Sen var det bara att fortsätta kröka, blev rätt mkt tjafs mellan två personer så dom skulle typ döda varann men ingen slog ett slag.:shock: Kom iaf i säng kl 6 på morgon men gick ju så sjukt bra att somna när en pers går runt med en stereo och spelar världens mest irriterande låt 24/7 på högsta volym! Så somnar typ halv 11 och sover kasst, alla vaknar vid 13.00...........................

Slapp iaf bli bakis..

 

 

Nu blir det grind, kör några turrar på svs, stars och kanske ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Midsommar är över, var rätt trevligt för de mesta. Vi åkte ut 12 pers till en kompis stuga, fick köra världens längsta grusväg för att ta och dit...Sen blev det grillning ganska omgående efter att vi kommit till stugan. Hade med mig älgkött och potatissallad. Fick en plan och gjorde älgburgare, riktigt gott!:-D

Efter några öl och lite groggar började jag må lite sämre och napade typ 1 timme eller vad det var. Njöt inte av mitt tillstånd efter den sömnen precis..

Alla utom jag en och till hade tagit båten till en annan stuga i området, så vi fick idén att ta en annan båt och ro dit. När jag då skulle hoppa ner i båten så blev det lite väl långt hopp så båten gungade till rätt mkt och jag hamnade tillslut i vatten, VARMT! Mobilen dirrdog och jag var rätt så blöt om jag säger så. Springer insta till bastun och sliter av mig kläderna, för att hänga dom på torkning. Det positiva var att jag vaknade till liv iaf:-) Och kanske att jag får köpa en nu tele(tips?);-) Sen var det bara att fortsätta kröka, blev rätt mkt tjafs mellan två personer så dom skulle typ döda varann men ingen slog ett slag.:shock: Kom iaf i säng kl 6 på morgon men gick ju så sjukt bra att somna när en pers går runt med en stereo och spelar världens mest irriterande låt 24/7 på högsta volym! Så somnar typ halv 11 och sover kasst, alla vaknar vid 13.00...........................

Slapp iaf bli bakis..

 

 

Nu blir det grind, kör några turrar på svs, stars och kanske ongame.

 

wpwp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och såg Spanien - Sydafrika ikväll, somnade flertalet gånger under första halvlek och i pausen, hade ett bet inne att Spanien skulle vinna med minst 2 kassar vilket man också lyckades med! (2-0) 3.05 i odds, klonk ...

 

Ska raila brossan på ett finalbord nu, sen börja lira jag också...

 

EDIT: LOL! Med fyra pers kvar på brossans FT sitter folket med ca stackar: 10k 10k 30k 30k varav han är en av de shortstackade. Då väljer alla att dela =/

 

Han tjänade big time på det, men vad håller de två CL på med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-$25 på stars, två turrar. -1363 kr på svs. 200 kr minus på cash game, spelade ingen vidare här på slutet, ingen ork. Blir nog en tidig kväll:roll:

Laddar iaf på VP imorgon som ska klonkas, så blir väl en miniturregrind-söndag imorgon.

 

sony-ericsson-satio-photo-monster-phone.jpg

 

Vill haaaaaa! Kommer dock inte förän på flera månader:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: LOL! Med fyra pers kvar på brossans FT sitter folket med ca stackar: 10k 10k 30k 30k varav han är en av de shortstackade. Då väljer alla att dela =/

 

Han tjänade big time på det, men vad håller de två CL på med?

 

Haha ja det kan man ju fråga sig, lät skumt gjort:lol: Vad var de för turre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter nån timmes tennis är det dags för grind. Kommer köra lite turrar på svs, inte så stort utbud dock så kanske lägger in lite pengar på stars också. Blandar med några cash game bord.

 

Kör dessa med största säkerhet:

 

19.30 Veckopotten

20.30 Sverigerankingen

21.00 Texas 100+10

22.00 500+50 kr

 

Kanske även:

 

23.00 Texas 100+10

00.00 Midnattsmöte

 

Edit: Lirar även:

 

20.00 Daily Thirty Grand $30k på stars

20.00 $10k rebuy på ongame

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter nån timmes tennis är det dags för grind. Kommer köra lite turrar på svs, inte så stort utbud dock så kanske lägger in lite pengar på stars också. Blandar med några cash game bord.

 

Kör dessa med största säkerhet:

 

19.30 Veckopotten

20.30 Sverigerankingen

21.00 Texas 100+10

22.00 500+50 kr

 

Kanske även:

 

23.00 Texas 100+10

00.00 Midnattsmöte

 

Edit: Lirar även:

 

20.00 Daily Thirty Grand $30k på stars

20.00 $10k rebuy på ongame

 

GL sir!

 

Själv kör jag nog bara lite cashgame innan / till fotbollen (Brasilien - Italien ofc!). Får se om jag pallar mer efter matchen men behöver bara lira max en timme så har jag klarat min bonus på $500 :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty Henrik, gl själv:-)

 

 

Hmm...Kasst?

 

7.50/15.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 21 juni 2009 19:59:10

Filip 2 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Coolboy_90 (3018.37)

Plats 2: mj90 (3408.54)

Plats 5: FBK_poppi (2228.00)

Plats 6: Nemphis (1550.02)

Plats 3: roff (295.00)

Plats 10: Pokerowe (2757.87)

Plats 4: Fysikern (2106.77)

Plats 7: wp_fish (3007.50)

mj90 lägg LM 7.50

roff lägg SM 15.00

** Giv **

Coolboy_90 [N/A, N/A]

mj90 [Ek, Knr]

FBK_poppi [N/A, N/A]

Nemphis [N/A, N/A]

roff [N/A, N/A]

Pokerowe [N/A, N/A]

Fysikern [N/A, N/A]

wp_fish [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Fysikern Lägg

FBK_poppi Lägg

Nemphis Syna 15.00

wp_fish Lägg

Pokerowe Lägg

Coolboy_90 Lägg

mj90 Höj till 60.00

roff Lägg

Nemphis Syna 60.00

*** Flop(Board): *** : [7r, 4k, 7k]

*** Bet Runda 2 ***

mj90 Satsa 100.00

Nemphis Syna 100.00

*** Turn(Board): *** : [7r, 4k, 7k, 10h]

*** Bet Runda 3 ***

mj90 Satsa 200.00

Nemphis Syna 200.00

*** River(Board): *** : [7r, 4k, 7k, 10h, Dr]

*** Bet Runda 4 ***

mj90 Satsa 400.00

Nemphis Syna 400.00

*** Showdown *** : Rake: 20.00 Totalpott: 1515.00

mj90 [Ek, Knr] Par i sjuor Vinst: 0.00

Nemphis [4r, Er] Två par, sjuor och fyror Vinst: 1515.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...