Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Det är klonkar du:-)

Vakten är så sjukt slö, om man sitter i A-vakten så sitter man bara och kollar på övervakningsbilder och åker på nån rondering då och då. I B-vakten som jag suttit i idag har vi åkt på 3 ronderingar och ska strax iväg på den 4e och sista för dagen. Dock blir det många timmar i bilen men slipper ju göra nåt jobbigt och tråkigt;-)

Postad

2a för €714, killen hade sjukt flyt hela HU, en lååååång HU ...

så jävla trist, även om det är nice med en andraplats så borde jag faktiskt vunnit då han inte hade alla hästar hemma och en del flyt utöver det.

Är bara kvar i SM-kval (SH), summerar kvällen när den är klar.

Postad
Dirr back 3 inköp typ....Spelar jag denna hand fel eller kan jag vara glad att fi är så inkompetent störd i huvet att han inte ens fattar vad ett kort är?

SHOWDOWN

papiPope shows [ 4 of Clubs,4 of Spades,10 of Hearts,9 of Hearts ]

nekku75 shows [ Queen of Diamonds,Jack of Hearts,Queen of Clubs,8 of Hearts ]

nekku75 wins $67.

Jag check-synar eller check-foldar river beroende på fi.

Hur fel är det här spelet egentligen? Hände två ggr på fem händer typ.

SHOWDOWN

papiPope shows [ 4 of Diamonds,9 of Hearts,Ace of Clubs,Ace of Diamonds ]

cct_93 shows [ 5 of Clubs,Jack of Clubs,9 of Spades,Queen of Diamonds ]

cct_93 wins $99.

Sjukt överspelad.. Ge upp flop när han raisar dig.

Kommentarer?

SHOWDOWN

Bokkis30 shows [ Jack of Hearts,5 of Spades,6 of Diamonds,6 of Clubs ]

papiPope shows [ King of Clubs,Ace of Hearts,Queen of Diamonds,2 of Clubs ]

papiPope wins $21.38.

Standard imo

Postad

MEN FÖR HELVETWE !!!!!!

Har smbiljetten i handen när han tycker det är lämpligt att ställa med jämna stackar med A7, jag har AK..floppar esset båda två, rivern kommer det en 7a ..så jääävla sjukt !!!

orkar fan inte, kul att komma tvåa när bara ettan får en ticket, roligt!

Postad

TILT asså ...vi har ca 45 och 55 BBs kvar, jag leder.

Höjer pre med AK, han re-raisar, jag ställer ganska snabbt och han tar dirrsyn med A7. Brädan AXXX7 ...så jävla surt!

Nåja ...dags att summera ytterligare en turrekväll, och återigen så lirar jag en del turrar men bara ITM i en och där kommer jag på en bra placering, lite konstigt att jag inte småcashar i nån i vart fall..

ca 5100:- blev det iaf, fint!

Nov

1: -

2: -

3: -

4: €141 (NL50)

5: 2200:- (Turrar)

6: -

7: -

8: €107 (NL50)

9: €170 (NL50) 5100:- (turrar)

Postad

Har lyckas vända dygnet helt ...somnade kl 7 och vaknade kl 15 idag, sån jävla ångest över det..

Är igång med liret nu iaf, nog skall jag väl kunna hitta en plussession idag?

Min plan är iaf att spela small ball poker hela sessionen och undvika stora risker för att få med mig ett grönt resultat!

EDIT: Har redan larmat musen i bordet två gånger, först TT mot 68 på 476A6 och nu precis J8 mot 99 på 478J (all-in där), river T för rivrad stege till tomten..

Så vart man back igen..

Postad

Är ju för fan inte lönt alls att lira..

Översettad och ytterligare ett inköp borta och mitt tålamod orkade med 45 hela minuter, suck!

Kan ju glömma 100h cg denna månaden om det skall fortsätta såhär.

Ut och gå nu, sen hem och duscha och kolla Rögle. Lär väl bli turrekväll ikväll igen eftersom cashgamet går som det gör...

Postad

Promenaden prioriterades snabbt bort av bara farten, istället hockey nu så får jag käka och duscha i första pausen för att sedan börja turrekvällen.

Skiter i Full tilt, tog ut cashen jag hade där idag, inte lönt liksom..

Kör nog bara svs och boss ikväll, kanske unibet också om jag har några cash där.

Kör nog hyfast billiga idag men yeye bullshit, man vet aldrig hur det blir när man kopplat på girigheten.

Ska ju till USA i slutet av året med mor och far och hälsa på brorsan som jobbar där nu, bestämde precis att jag skall stanna där typ en vecka extra för att softa eftersom jag inte har något bestämt här hemma gör det ingenting =)

Blir alltså 3-4 veckor där, sweet! Samtidigt kom jag på mig själv att min engelska inte är så bra så köpte onlinekurser i engelska inatt för att hårdplugga tills jag åker.

Förresten, är det bara jag som blir så fruktansvärt irriterad när de på radio säger: "och nu ny ioch fräsch musik på XXXX" så spelar de en låt som är ett år gammal? Blir så jävla lack, hur länge är en låt ny liksom? shiiiit...

Nu: Rögle - Brynäs (4-1?)

Postad

Kvalade precis in till "Poker-SM" på SvS lol....

Kommer självklart avregga mig och ta dem som turneringspolletter istället..

TRODDE JAG :shock: :shock:

Såg nu att man inte kan avregga sig :-(

yeye, 2k är den värd iaf, så det var väl inte fyskam..

Av kvällens 9 turrar har jag 1 ITM och är kvar i 2st, som vanligt går det bra i SR där jag ligger 9/57 just nu i pausen.

En annan på boss också där det inte går lika bra men en dubbling så är jag med igen!