HSvensson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 har 225k, tvåan har 88k ... 5 kvar! Citera
papiPope Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 har 225k, tvåan har 88k ... 5 kvar! GOGOOGOOOOOOOOOO!! Citera
HSvensson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Paus, 3 kvar och jag leder 255k 85k 124k Priser: €1000 €714 €468 Citera
papiPope Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Det är klonkar du:-) Vakten är så sjukt slö, om man sitter i A-vakten så sitter man bara och kollar på övervakningsbilder och åker på nån rondering då och då. I B-vakten som jag suttit i idag har vi åkt på 3 ronderingar och ska strax iväg på den 4e och sista för dagen. Dock blir det många timmar i bilen men slipper ju göra nåt jobbigt och tråkigt;-) Citera
HSvensson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 2a för €714, killen hade sjukt flyt hela HU, en lååååång HU ... så jävla trist, även om det är nice med en andraplats så borde jag faktiskt vunnit då han inte hade alla hästar hemma och en del flyt utöver det. Är bara kvar i SM-kval (SH), summerar kvällen när den är klar. Citera
HSvensson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 rank 3 / 6 i SM kvalet, en plats till SM SH .. Citera
Lisa87 Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Dirr back 3 inköp typ....Spelar jag denna hand fel eller kan jag vara glad att fi är så inkompetent störd i huvet att han inte ens fattar vad ett kort är? SHOWDOWN papiPope shows [ ,,, ] nekku75 shows [ ,,, ] nekku75 wins $67. Jag check-synar eller check-foldar river beroende på fi. Hur fel är det här spelet egentligen? Hände två ggr på fem händer typ. SHOWDOWN papiPope shows [ ,,, ] cct_93 shows [ ,,, ] cct_93 wins $99. Sjukt överspelad.. Ge upp flop när han raisar dig. Kommentarer? SHOWDOWN Bokkis30 shows [ ,,, ] papiPope shows [ ,,, ] papiPope wins $21.38. Standard imo Citera
Lisa87 Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 2/3 nu jobba klonk Får 2/3 nått? Citera
HSvensson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 jobba klonk Får 2/3 nått? Nej, bara ettan som får ticket till Shorthanded SM.. Leder nu efter att ha gjort en monsterbluff 13k 8k 7k Citera
HSvensson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 MEN FÖR HELVETWE !!!!!! Har smbiljetten i handen när han tycker det är lämpligt att ställa med jämna stackar med A7, jag har AK..floppar esset båda två, rivern kommer det en 7a ..så jääävla sjukt !!! orkar fan inte, kul att komma tvåa när bara ettan får en ticket, roligt! Citera
HSvensson Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 TILT asså ...vi har ca 45 och 55 BBs kvar, jag leder. Höjer pre med AK, han re-raisar, jag ställer ganska snabbt och han tar dirrsyn med A7. Brädan AXXX7 ...så jävla surt! Nåja ...dags att summera ytterligare en turrekväll, och återigen så lirar jag en del turrar men bara ITM i en och där kommer jag på en bra placering, lite konstigt att jag inte småcashar i nån i vart fall.. ca 5100:- blev det iaf, fint! Nov 1: - 2: - 3: - 4: €141 (NL50) 5: 2200:- (Turrar) 6: - 7: - 8: €107 (NL50) 9: €170 (NL50) 5100:- (turrar) Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Har lyckas vända dygnet helt ...somnade kl 7 och vaknade kl 15 idag, sån jävla ångest över det.. Är igång med liret nu iaf, nog skall jag väl kunna hitta en plussession idag? Min plan är iaf att spela small ball poker hela sessionen och undvika stora risker för att få med mig ett grönt resultat! EDIT: Har redan larmat musen i bordet två gånger, först TT mot 68 på 476A6 och nu precis J8 mot 99 på 478J (all-in där), river T för rivrad stege till tomten.. Så vart man back igen.. Citera
papiPope Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Postad 10 November , 2009 Tack lisa för commentsen! Tagit vaccin mot svininfluensan idag så är helt öm i armen och lite småyr. Så återstår att se om jag blir sjuk i några dagar;-) Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Ingenting funkar i cg'et...brutalt Ska också ta vaccinet imorgon, hoppas den gör en immun mot motrigg för det hade jag verkligen behövt just nu! Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Är ju för fan inte lönt alls att lira.. Översettad och ytterligare ett inköp borta och mitt tålamod orkade med 45 hela minuter, suck! Kan ju glömma 100h cg denna månaden om det skall fortsätta såhär. Ut och gå nu, sen hem och duscha och kolla Rögle. Lär väl bli turrekväll ikväll igen eftersom cashgamet går som det gör... Citera
papiPope Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Postad 10 November , 2009 Jobba på Henke! Måste jag också göra för funkar inte så bra för mig heller... Citera
papiPope Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Postad 10 November , 2009 Inte ny precis, men bra. Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Promenaden prioriterades snabbt bort av bara farten, istället hockey nu så får jag käka och duscha i första pausen för att sedan börja turrekvällen. Skiter i Full tilt, tog ut cashen jag hade där idag, inte lönt liksom.. Kör nog bara svs och boss ikväll, kanske unibet också om jag har några cash där. Kör nog hyfast billiga idag men yeye bullshit, man vet aldrig hur det blir när man kopplat på girigheten. Ska ju till USA i slutet av året med mor och far och hälsa på brorsan som jobbar där nu, bestämde precis att jag skall stanna där typ en vecka extra för att softa eftersom jag inte har något bestämt här hemma gör det ingenting =) Blir alltså 3-4 veckor där, sweet! Samtidigt kom jag på mig själv att min engelska inte är så bra så köpte onlinekurser i engelska inatt för att hårdplugga tills jag åker. Förresten, är det bara jag som blir så fruktansvärt irriterad när de på radio säger: "och nu ny ioch fräsch musik på XXXX" så spelar de en låt som är ett år gammal? Blir så jävla lack, hur länge är en låt ny liksom? shiiiit... Nu: Rögle - Brynäs (4-1?) Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Börjar åt helvete som vanligt... AK raise pre, får en syn floppen K 6 8, han ställer, typ halva min stack. Lätt syn, visar J6, turn PANG 6a .... varför alltid så? Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Kvar i alla änsålänge! Rögle - Brynäs 0-0...lol... Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Kvalade precis in till "Poker-SM" på SvS lol.... Kommer självklart avregga mig och ta dem som turneringspolletter istället.. TRODDE JAG :shock: Såg nu att man inte kan avregga sig yeye, 2k är den värd iaf, så det var väl inte fyskam.. Av kvällens 9 turrar har jag 1 ITM och är kvar i 2st, som vanligt går det bra i SR där jag ligger 9/57 just nu i pausen. En annan på boss också där det inte går lika bra men en dubbling så är jag med igen! Citera
HSvensson Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Fortfarande hela 27 kvar, går ovanligt segt det här .. Citera
Recommended Posts