Gå till innehåll

Starbreeze railtråd

Chofritz

Recommended Posts

Fyfan vad jobbigt det där med exet lät, vet själv hur du känner dig. Hade jag fått höra vad mitt ex gjort under de senaste månaderna sen vi gjort slut skulle man säkert kunna bli gråtfärdig.. och dör internet när man får plats på royalens bord bör man imo inte spela mer:D

fast behöver man ens internet för att vinna mot honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första dagen av snowboardåkning är tyvärr väldigt sällan nice, bara för att förvarna dig lite. Men med lite jävlarannamma så går det så småninom. Lycka till och slå inte ihjäl din instruktör (finns viss risk att du blir irreterad på honom)! :)

Eftersom han hade den absolut bästa intruktören någonsin och lånade den bästa instruktörens röv och lår-skydd så har Chrofritz spridit ett sex timmars jätte-leende mot världen. Sålänge man har modet att sikta brädspetsen neråt och fokuserar på att styra med framfoten och inte bakfoten så lär man sig snabbt.

Hans swich är ännu inte någe vidare så inget 180-försök har fullbordats men röda backarna var inga problem att semi-carva nerför de sista åken.

:roffe:

Nu ska vi dusha lite och sen ner till loungen för fortsatt lösande av alla våra I-lands-problem samt självklart även ett stabilt plussande.

Länk till kommentar

Du har alla pusselbitarna, nu ska de bara hamna på rätt plats.

Puss!:h:

:h: och tack för uppmuntrande ord på msn =)

Fyfan vad jobbigt det där med exet lät, vet själv hur du känner dig. Hade jag fått höra vad mitt ex gjort under de senaste månaderna sen vi gjort slut skulle man säkert kunna bli gråtfärdig.. och dör internet när man får plats på royalens bord bör man imo inte spela mer:D

Livstilten avtar sakta men säkert iaf så det är ett gott tecken och igår när jag tänkte på det hela så inser jag ju att jag har varit rätt så svinig mot henne också så jag har väl antagligen samlat ihop karman. Den disconnection som var mest förlorat värde var helt klart att jag inte fick plats på royalenbordet =)

Första dagen av snowboardåkning är tyvärr väldigt sällan nice, bara för att förvarna dig lite. Men med lite jävlarannamma så går det så småninom. Lycka till och slå inte ihjäl din instruktör (finns viss risk att du blir irreterad på honom)! :)

Kan jag tänka mig stämmer rätt bra i allmänhet även om jag faktiskt upplevde motsatsen och har haft en helt underbar dag =) Nu var det väl lite fusk eftersom jag spenderat några år av min ungdom på en skateboard och även om jag aldrig var speciellt bra på det så kom balansfärdigheter osv till bra användning. Dessutom så hjälpte det ju som opteron påpekade med lår- och svanskoteskydd.

blir tbh jävligt mkt billigare om man inte har internet mot honom.

Såg att det inte gick så bra =/ Om det är till någon tröst så ligger jag också rätt bra back mot honom.

Glöm inte handledskydd första gången du ska åka snowboard :)

Hehe precis vad jag tänkte. Sen la jag skydden på en brandsläckare vid förrådet och promenerade upp till backen innan jag upptäckte misstaget. Var givetvis för lat för att gå ner igen så körde utan. Slog ganska direkt upp min redan onda högerhandled, men det var lite för roligt att åka så efter ett tag glömde jag bort smärtan helt och kom underfund med att det var bättre att ta emot mig med svanskoteskyddet istället =)

Eftersom han hade den absolut bästa intruktören någonsin och lånade den bästa instruktörens röv och lår-skydd så har Chrofritz spridit ett sex timmars jätte-leende mot världen. Sålänge man har modet att sikta brädspetsen neråt och fokuserar på att styra med framfoten och inte bakfoten så lär man sig snabbt.

Hans swich är ännu inte någe vidare så inget 180-försök har fullbordats men röda backarna var inga problem att semi-carva nerför de sista åken.

:roffe:

Nu ska vi dusha lite och sen ner till loungen för fortsatt lösande av alla våra I-lands-problem samt självklart även ett stabilt plussande.

Skriver under på att Opteron var riktigt bra instruktör. Imorgon blir det minst 180 =)

Nu blir det som sagt grind på förhoppningsvis stabilare internet =)

Länk till kommentar

kul! :)

Hur ser svanskoteskyddet ut? übernöt för nybörjare måste det vara, rumpan kan ju folk vanligtvis inte sitta på efter första snowboardveckan typ.

och om inte det redan märkts av att jag postar här hela tiden så är jag rätt avundsjuk, ska försöka komma iväg i påsk igen..

har ett daineese-skydd som egentligen är i deras mountainbike-serie som jag varit jättenöjd med. Lite kul att bara för att jag idag lånade ut skyddet skulle jag göra ett jättesnyggt hopp på en liten puckel när jag körde offpist och attakera en mycket stabilt monterat träföremål med exakt den delen av låret där jag normalt har en stor skyddsplatta. Belönad med en fet lårkaka.

Annars uppgraderade jag nyss mitt ryggskydd till ett mjukt från Komperdell som är marknades nötigaste skydd, de har även benskydd så skulle jag köpa nåt idag skulle jag lätt satsa på 100% komperdell-grejor.

Avslutar månaden med en backdag men bokar 68.2k upp på 127 speltimmar. Självklart helt skadat megasuperultrajagsmekersmultronbröst-nöjd och rekordmånad. =)

<3

Länk till kommentar

Hej!

Tänkte skriva ett par rader.. Jag är då chofritz gamla IRL:are och läromästare fast nu har det blivit ombytta roller och jag har blivit coachingprojekt då jag inser att mina få speltimmar senaste åren inte duger till för att spela GTO.

En del känner säkert igen mitt namn från microstakes på SvS och även lite andra sidor. 8-)

Planen är att gå från botten till toppen! ;-)

Jag börjar med 20st 200bb inköp på 0,5/1kr och tänkte ta mig uppåt!

Första målet blir att nu under Februari donka in 30k händer med 10bb++/100

Wish me luck! :mrgreen:

Länk till kommentar

Hej!

Tänkte skriva ett par rader.. Jag är då chofritz gamla IRL:are och läromästare fast nu har det blivit ombytta roller och jag har blivit coachingprojekt då jag inser att mina få speltimmar senaste åren inte duger till för att spela GTO.

En del känner säkert igen mitt namn från microstakes på SvS och även lite andra sidor. 8-)

Muchos GL! =)

Länk till kommentar

Vi säger så! ;-)

Imorgon kommer jag starta igång men grafen kommer först 28/2-1/3 =)

Jag drar till ekerö ikväll men vi hörs imorgon och hoppas du rushar som en gud ikväll :-D

Kööööööööör =)

Shit vad spännande, jag älskar grafer =)

Dryg-Operateron!

Sjukaste jag sett på riktigt länge:

Länk till kommentar

Dag två på snowboard var inte samma blast. Jag var rätt trött i kroppen och hade ju givetvis satt upp nya högre krav på mig själv, men tror iaf att det var ett steg framåt =) La ner lite tidigare idag då jag var sjukt sugen på att spela poker, så nu blir det ner till hotellobbyn för stabilare internet och kaffe =) Kollar inte resultatet på pokern förrän jag kommer hem igen, vilket blir senast 10-11 februari typ. Är jag tillräckligt mycket plus så snackas det om lockdown i Barcelona, vi får se hur det blir med det!

Länk till kommentar

Hej!

Att du nämner Choffe och GTO i samma stycke är för mig obegripligt...;)

Dag två på snowboard var inte samma blast. Jag var rätt trött i kroppen och hade ju givetvis satt upp nya högre krav på mig själv, men tror iaf att det var ett steg framåt =) La ner lite tidigare idag då jag var sjukt sugen på att spela poker, så nu blir det ner till hotellobbyn för stabilare internet och kaffe =) Kollar inte resultatet på pokern förrän jag kommer hem igen, vilket blir senast 10-11 februari typ. Är jag tillräckligt mycket plus så snackas det om lockdown i Barcelona, vi får se hur det blir med det!

Ja, går man in för att kunna åka switch 2:a dagen har man absurt höga mål imho...:).

Jag förväntar mig många fina GIF-bilder på feta trick i parken sen...bara chofritz fattar.

Länk till kommentar

Att du nämner Choffe och GTO i samma stycke är för mig obegripligt...;)

Klart det är obegripligt för dig! ;)

Ja, går man in för att kunna åka switch 2:a dagen har man absurt höga mål imho...:).

Kraschade in i folk 2 ggr andra dagen och någon switchåkning var det inte tal om :D

Jag förväntar mig många fina GIF-bilder på feta trick i parken sen...bara chofritz fattar.

Första gången jag fattar en "bara xxx fattar", yay!

Bara för din skull ska jag posta en riktig GTO-hand:

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $10(BB) Replayer Game#1478559872

Mewn ($3,138)

Chofritz ($1,985)

nuke'em ($2,350)

Ogwi ($1,020)

Kein Geld ($1,981)

Mewn posts (SB) $5

Chofritz posts (BB) $10

Dealt to Chofritz 4s 7s

nuke'em raises to $33