Gustaf112 Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Dom där bikila, är det den mest optimala vff skon för löpning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Dom där bikila, är det den mest optimala vff skon för löpning? Jag är iaf ytterst nöjd, kändes som löpsteget kom enklare än med mina gamla aningen för små speed iaf. Skönt material och len insida. Snyggaste modellen imo också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Jag är iaf ytterst nöjd, kändes som löpsteget kom enklare än med mina gamla aningen för små speed iaf. Skönt material och len insida. Snyggaste modellen imo också...[/quote Var köpte du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Jag är iaf ytterst nöjd, kändes som löpsteget kom enklare än med mina gamla aningen för små speed iaf. Skönt material och len insida. Snyggaste modellen imo också...[/quote Var köpte du dom? vibramfivefingers.it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Tänkte att jag skulle sammanfatta juli månad: - Bestämt mig för att dricka max 1 öl per dag efter 3 veckors totalfylla. - Skaffat flickvän.. Typ.. - 12k händer på 2/4 och ett plus på 8,3k kr. - Fått en båt och fixat båtplats. - Börjat komma igång med löpningen. - Jobbat för mycket. Slutar jobba i mitten på augusti och då funderar jag på att köra någon grindutmaning, förslag mottages gärna. Joggade 35 min till och från jobbet idag i vff vilket var sick nice Men nu måste jag fan sluta skriva. Polaren jag bor med har varit på en segelbåt i 2 veckor och inte fått ligga. Han har redan tagit hit brud nummer 1 och jag måste fan härifrån innan det spårar totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Will Smith sammanfattar all självhjälp man behöver på 2 minuter. Så jävla sjukt bra. Notera att han har de i rätt ordning också. Running är viktigare än reading. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 +1 på will smith. Jag var hemma på ingarö häromdan för första gången på fem år och spelade en golftävling tillsammans med min pappa (varannat slag <3). Var verkligen jättemysigt och jag har nu stulit tillbaka mina gamla golfklubbor från min lillasyster som hade tagit över dem. Vet att det finns massa coola pokerspelare som är rätt golfintresserade här på forumet så om någon kan tänka sig att spela en runda med mig blir jag glad för känner inte så många golfspelare längre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IbeatU Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 +1 på will smith. Jag var hemma på ingarö häromdan för första gången på fem år och spelade en golftävling tillsammans med min pappa (varannat slag <3). Var verkligen jättemysigt och jag har nu stulit tillbaka mina gamla golfklubbor från min lillasyster som hade tagit över dem. Vet att det finns massa coola pokerspelare som är rätt golfintresserade här på forumet så om någon kan tänka sig att spela en runda med mig blir jag glad för känner inte så många golfspelare längre =) Har du för hcp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 Har du för hcp då? 6.1 hade jag visst, hade 3.x en gång i tiden dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 6.1 hade jag visst, hade 3.x en gång i tiden dock... Spelar du på det då? Hur mkt tappar man på fem år? Närspelet blir ju otroligt lidande. Har själv 7.x men spelar inte på det längre, men eftersom jag knappt spelar så får det va kvar. Låter ju bra:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 Spelar du på det då? Hur mkt tappar man på fem år? Närspelet blir ju otroligt lidande. Har själv 7.x men spelar inte på det längre, men eftersom jag knappt spelar så får det va kvar. Låter ju bra:-D Spelar verkligen inte alls på det, 15 kändes mer rättvist nu på första försöket, fast det är nog mest för att jag har sån extrem varians i spelet för tillfället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 Lös en PF golftävling. Utan hcp då obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 vafan kom igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Jag är också på till nästa år om planerna faller ut som jag hoppas o sthlmsflytten blir av Aldrig haft särskilt många golfpolare och det är synd för det är så fantastiskt kul att spela i bra sällskap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 vafan kom igen nu Förlåt. Jag har spelat 30k händer i aug Innan aug var mitt rekord för en dag 5.4k händer. Är ihop med Ekorrflickan igen, idag har hon medans jag tryckt in 9k händer nl200 städat lägenheten, lagat stekt röding med kokt färskpotatis, späda morötter och mynta-honong-citron-sås samt utdelat ett mkt trevligt BJ. Ska lockdowna till 22a aug, känns meningsfullt så livet kunde vara sämre =) gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 . Tog bara 6 timmars sömn för att kunna få in dagens dos med händer, måste iväg på en antagligen väldigt nice kräftskiva. Spelat 9 bord konstant från 10 imorse till nu ungefär, fått mackor och espresso serverat, återigen fått tillbaka min spelkänsla och mitt självförtroende. Knasigt nöjd med mig själv =D enbart nl$200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flinten Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Hur gör man för att springa över EV? Alla tips mottages. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Hur gör man för att springa över EV? Alla tips mottages. Du kan få låna ett av mina konton på valfri sajt för nätta 30% av vinst, minimum 50$/h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flinten Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Du kan få låna ett av mina konton på valfri sajt för nätta 30% av vinst, minimum 50$/h OK. Tar gärna svenska spel tack! minimum 350sek, fungerar det? PMa pw osv. /Johanna22 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flinten Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Skaffa ett premiumkonto. De flesta anser dock att kostnaden för kontot överstiger den marginella vinsten. Edit: Saknar fortfarande bilder på tighta indieflickor i den här dbn Ok. Tajt begåvad indietjej: Blir att sarga henne imorgon sas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Ok. Tajt begåvad indietjej: Blir att sarga henne imorgon sas! Gick det bra? WP isf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Episk dag idag, vakna vid 12 solitt bakis efter att ha lyckats spy o ta 660kr taxi hem, kommer väl ur sängen ordentligt vid fyra och drar igång en grindpass. Blir genast på mkt bättre humör =) Sen hör en gammal klasskompis av sig spontant o undrar om han får bjuda mig och ekorrflickan på middag, instasyn sas, 12-tablar in 2500 händer lite snabbt innan vi drar dit och äter en supermysig middag. 660gram superfint marmorerad och tunnt skivad entrecote till huvudrätt, kokas i buljongen och doppas i rått ägg, mmmm, går att grilla den också men rekommenderar koka-versionen =) Ligger precis vid björns-trädgårdsuppgången på medborgarplatsen, avslutades med en kula grönt-te-glass och en kanna grönt te =) På vägen hem sen får Hanna kramp i vaden och vi drar slutsatsen att hon har fått en blodpropp, taxi till sjukhuset där det konstateras att det är kramp så vi tar taxi tillbaka, sätter mig vid datorn vid ett skadat matkomad o trött medans Hanna fixar en espresso och jag börjar öppna upp bord. Avslutar vid halv fem efter att ha spelat som gud, helt knarkad på naturligt amfetamin eller nåt för har verkligen suttit som speedad o bara mosat in jätte-explo nit-poker utan att behöva sänka blicken i en sekund typ siktar på 150k händer på månaden =D rrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 du är en maskin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts