Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Tänkte att jag skulle sammanfatta juli månad:

 

- Bestämt mig för att dricka max 1 öl per dag efter 3 veckors totalfylla.

- Skaffat flickvän.. Typ..

- 12k händer på 2/4 och ett plus på 8,3k kr.

- Fått en båt och fixat båtplats.

- Börjat komma igång med löpningen.

- Jobbat för mycket.

 

 

Slutar jobba i mitten på augusti och då funderar jag på att köra någon grindutmaning, förslag mottages gärna.

 

Joggade 35 min till och från jobbet idag i vff vilket var sick nice :D Men nu måste jag fan sluta skriva. Polaren jag bor med har varit på en segelbåt i 2 veckor och inte fått ligga. Han har redan tagit hit brud nummer 1 och jag måste fan härifrån innan det spårar totalt :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på will smith.

 

Jag var hemma på ingarö häromdan för första gången på fem år och spelade en golftävling tillsammans med min pappa (varannat slag <3). Var verkligen jättemysigt och jag har nu stulit tillbaka mina gamla golfklubbor från min lillasyster som hade tagit över dem.

 

Vet att det finns massa coola pokerspelare som är rätt golfintresserade här på forumet så om någon kan tänka sig att spela en runda med mig blir jag glad för känner inte så många golfspelare längre =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på will smith.

 

Jag var hemma på ingarö häromdan för första gången på fem år och spelade en golftävling tillsammans med min pappa (varannat slag <3). Var verkligen jättemysigt och jag har nu stulit tillbaka mina gamla golfklubbor från min lillasyster som hade tagit över dem.

 

Vet att det finns massa coola pokerspelare som är rätt golfintresserade här på forumet så om någon kan tänka sig att spela en runda med mig blir jag glad för känner inte så många golfspelare längre =)

 

Har du för hcp då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du på det då? Hur mkt tappar man på fem år?

 

Närspelet blir ju otroligt lidande. Har själv 7.x men spelar inte på det längre, men eftersom jag knappt spelar så får det va kvar. Låter ju bra:-D

 

Spelar verkligen inte alls på det, 15 kändes mer rättvist nu på första försöket, fast det är nog mest för att jag har sån extrem varians i spelet för tillfället =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vafan kom igen nu

 

Förlåt.

 

Jag har spelat 30k händer i aug 8-) Innan aug var mitt rekord för en dag 5.4k händer.

 

Är ihop med Ekorrflickan igen, idag har hon medans jag tryckt in 9k händer nl200 städat lägenheten, lagat stekt röding med kokt färskpotatis, späda morötter och mynta-honong-citron-sås samt utdelat ett mkt trevligt BJ. Ska lockdowna till 22a aug, känns meningsfullt så livet kunde vara sämre =)

 

gonatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tog bara 6 timmars sömn för att kunna få in dagens dos med händer, måste iväg på en antagligen väldigt nice kräftskiva.

 

Spelat 9 bord konstant från 10 imorse till nu ungefär, fått mackor och espresso serverat, återigen fått tillbaka min spelkänsla och mitt självförtroende. Knasigt nöjd med mig själv =D

 

enbart nl$200

dagd.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Episk dag idag, vakna vid 12 solitt bakis efter att ha lyckats spy :oops: o ta 660kr taxi hem, kommer väl ur sängen ordentligt vid fyra och drar igång en grindpass. Blir genast på mkt bättre humör =)

 

Sen hör en gammal klasskompis av sig spontant o undrar om han får bjuda mig och ekorrflickan på middag, instasyn sas, 12-tablar in 2500 händer lite snabbt innan vi drar dit och äter en supermysig middag.

 

img0416a.jpg

 

img0419y.jpg

 

img0422e.jpg

 

img0426en.jpg

 

660gram superfint marmorerad och tunnt skivad entrecote till huvudrätt, kokas i buljongen och doppas i rått ägg, mmmm, går att grilla den också men rekommenderar koka-versionen =)

 

img0429n.jpg

 

img0430r.jpg

 

img0431h.jpg

 

img0432y.jpg

 

img0433cc.jpg

 

img0434p.jpg

 

img0435a.jpg

 

Ligger precis vid björns-trädgårdsuppgången på medborgarplatsen, avslutades med en kula grönt-te-glass och en kanna grönt te =)

 

img0436ow.jpg

 

 

På vägen hem sen får Hanna kramp i vaden och vi drar slutsatsen att hon har fått en blodpropp, taxi till sjukhuset där det konstateras att det är kramp så vi tar taxi tillbaka, sätter mig vid datorn vid ett skadat matkomad o trött medans Hanna fixar en espresso och jag börjar öppna upp bord.

 

Avslutar vid halv fem efter att ha spelat som gud, helt knarkad på naturligt amfetamin eller nåt för har verkligen suttit som speedad o bara mosat in jätte-explo nit-poker utan att behöva sänka blicken i en sekund typ :shock:

 

siktar på 150k händer på månaden =D

 

dagoo.jpg

 

rrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...