HokuzzPokuzz Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Udda, men helvete va bra! Beroendeframkallande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Gillade som fan. Måste bidra med en bara för det, inte samma stuk men väntat i evigheter på att den skulle släppas så måste dela med mig av den någonstans: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Layers är underbart. Bästa som Pryda släppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Instämmer i kören med fatboy slim där. Älskar sånt! Har du mer?! OJoj, EDIT: +1 på Layers också. Bidrar jag också -> https://soundcloud.com/fuckmylife/suckfest9001 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Layers är underbart. Bästa som Pryda släppt. Dessa då? (iaf av de nyare) När vi ändå är inne på progressive house: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Hijackar dagboken lite kort med en fråga, hoppas det är ok Kan man få en duglig nybörjarracer för 10k? Vad rekas isf? Radon R1 eller Merlin MALT-CR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Men magi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2013 Vill bara meddela pf att jag är i magisk fysisk form, lekt lite med peridisk fasta i år, drar till klätterhallen varje morgon, kör 1-2h streching/tänjning, nån timme hård bouldering, äter kanske lunch, börjat gå ut nykter och dricker inga sociala öl utan istället sociala ramlösa (av mindfulness-skäl) och vägde just in på 64.3kg (: Vägde över 70 i vintras, yay! Dock är jag typ gul =( 55k från års-ath och bara 15k kvar på sajten att leka med, midstakes ftw framöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Nu har man betett sig pinsamt igen i chatten, fast det var förmodligen värt 2500 dollar. Nu däcka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Bra jobbat operton! När du outade ditt instagramkonto så kände jag mig manad att följa dig, tyvärr vart jag lite besviken, hade förväntat pistolrån, cykeldrive-bys och liknande, det kändes nästan som ett rån. Men när besvikelsen hade lagt sig så var det ändå helt okej så jag kommer fortsätta följa dig Keep it up grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Bra jobbat operton! När du outade ditt instagramkonto så kände jag mig manad att följa dig, tyvärr vart jag lite besviken, hade förväntat pistolrån, cykeldrive-bys och liknande, det kändes nästan som ett rån. Men när besvikelsen hade lagt sig så var det ändå helt okej så jag kommer fortsätta följa dig Keep it up grabbar! Fyfan följer honom på acebook, int emycket at huttr för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Nä fy fan, huttrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Fyfan följer honom på acebook, int emycket at huttr för Tisdags-fylla <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Sjuk cykelfilm! Lite trisst med sån downswing Opteron! Hur går d för Chofritz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Haha, det går åt helvete ser jag här! Har inte spelat poker på en miljon år heller bortsett från fyllegrinden igår då. Har lagt lite tid på att lära mig/refresha grunderna i css, html, javascript och jquery. Vi får se var det leder =) Snart ska opteron bjuda på kött inför den traditionella onsdagsutgången (vem vet det kanske hamnar på instagram ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 (redigerade) . Redigerad 20 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 Haha rolig kvällsläsning:-D gg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 Håller med föregående talare, mer sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 Underbart att fimpa i brandvarnaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 Sjukt kul med en liten fest-report, gjorde min kväll! Good shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 Vaknar några timmar senare av att den snygga tjejen kommer in i sovrummet och trycker upp sina nakna bröst i mitt ansikte för att försöka väcka mig. Jag är dock bortom all räddning. Allting snurrar, jag är på väg att kräkas och jag måste säga att jag hatade mig själv rätt mycket när jag bad henne dra åt helvete. [x] Visualisering complete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 fyp sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 Jag köpte min lya för ca 14 månader sen, tänkte renovera o göra snyggt förra sommaren, gick verkligen asdåligt, ca 12mån efter schemat köpte jag iaf en fin soffa häromdan och fick dessutom hjälp av en tjej att sortera, rensa o städa varenda vrå i lägenheten. Ska komplettera med en fet kristall-krona och kanske t.om konst men redan nu är det iaf rätt trivsamt i vardagsrummet: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2013 Gick loss på acne nyss också, går bra nu, förutom med pokern förstås (: Och ja, det är en vinröd sammetskavaj med svarta slag underst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts