Slegr Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 puh, tänkte göra samma grej till veckan.,.. har just skapat mitt nya rb-konto och tänkte sätta in om några dagar, thanks for the headsup och hoppas att det löser sig! Citera
Drunken_Penguin Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 FTs support är ju ett erkänt skämt. Var glad om de hör av sig inom 1 vecka! De stänger alltid konton till höger och vänster utan att informera om/eller kolla upp fakta innan de agerar. Jag har själv råkat ut för det... Bojkotta FT imo. Med tanke på att i alla fall 95% av de som klagar på forumet om stängda konton/kass support visar sig ha brutit mot användaravtalet så tycker inte jag att deras support kan klassas som bättre/sämre än någon annans. Jag tänker så småningom skapa mig en egen uppfattning i alla fall. Citera
Espen Postad 19 Juni , 2009 Rapport Postad 19 Juni , 2009 Har själv gjort samma sak på andra sidor efter att först pratat med supporten och berätatt läget och fått ok av dem. Sen har det alltid fungerat efter det. Menar ni att även om supporten säger det är ok och dem stänger ditt gamla konto så kan man ändå få kontot låst? Citera
PokerminatorTT1 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2009 puh, tänkte göra samma grej till veckan.,.. har just skapat mitt nya rb-konto och tänkte sätta in om några dagar, thanks for the headsup och hoppas att det löser sig! Har nu efter typ 3 veckor, 20st inskaningar av diverse kvitton/dokument och 40st mail fram och tillbaka äntligen fått pengarna tillbaka. synd bara att man har hunnit tilta bort ca 40k kr nu. hela grejjen var att det var de som stängde kontot, att jag öppnade nya kontot och använde det under några månader innan de stängde ner utan någon info. undertiden kontot var öppet gjorde jag flera transaktioner in och ut utan problem. just den här biten verkar många ha ignorerat i tråden. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.