Gå till innehåll

FTP, uttag nekad, kan inte logga in på kontot och får inget svar


Recommended Posts

Satte in 600$ på FTP idag och spelade upp de till 1000$, tog ut 620$.

 

 

Senare under dagen försökte jag logga in på kontot igen men det gick inte, fick felmeddelande om fel lösenord/login. Har begärt engångslösenord men de fungerar inte.

 

Efter några timmar kommer ett mail om att uttaget blivit nekad.

 

 

Kan också påpekas att jag har satt in pengar på kontot och tagit ut de tidigare med exakt samma VISA kort som är kopplad till SwedBank.

 

Jag har skrivit till deras support men inte fått något svar. Visserligen har det "bara" gått några timmar men jag börjar ändå blir orolig.

 

 

Någon som varit med om något liknande?

 

Vad blir nästa steg om de inte hör av sig? Polisanmäla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte några insättningsbonusar med i leken som du måste cleara innan du kan ta ut?

 

 

 

ftp har inga sådanna vad jag vet. jag satte in 10$ lång tid sedan när jag först öppnade kontot, den är clearad för länge sen, innan jag tog ut pengar sist.

 

 

 

Jag har inte fått något mail om att kontot är avstängt/under utredning eller något. ingeting öht från de annat än att uttaget nekats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kunde inte göra nån insättning idag, testade att logga in på Swedbanks hemsida men det gick inte så felet ligger nog hos Swedbank och inte FTP

 

varför kan jag inte logga in på mitt FTP-konto isf. har de blockat det pga misslyckade transaktionen mb?

 

någon som råkat ut för det tidigare?

 

och de borde väl maila mig på en gång ifall de har startat en utredning pga det?

 

någon som varit med om något liknande tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför kan jag inte logga in på mitt FTP-konto isf. har de blockat det pga misslyckade transaktionen mb?

 

någon som råkat ut för det tidigare?

 

och de borde väl maila mig på en gång ifall de har startat en utredning pga det?

 

någon som varit med om något liknande tidigare?

 

Not to worry, Its just A Day Late, A Dollar Short

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de har tydligen stängt ner mitt konto pga ett äldre konto som de också hade stängt ner för att jag bad de om det. det var inget mygel på G, bara det att jag ville ha ett konto med rakeback.

 

 

Nu orkar jag inte med allesammans, vad har jag för rättigheter med att få tillbaka pengarna?

 

Tror de brukar sätta in pengarna på det gamla kontot utan rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ganska säker på att det står i användaravtalet som du skriver på genom att skapa ett konto att det inte är tillåtet att skapa flera konton, även om man "stängt" det gamla.

 

precis.

 

jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

precis.

 

jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt.

 

jag kommer antagligen isf gå samma öde till mötes.

 

 

men weird att det fungerade felfritt under någon månad för att sedan ur ingenstans ställa till det när man har alltime hight BR på siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

precis.

 

jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt.

 

hur går det ihop med:

 

tyvärr räknas ju det som småmygel

 

säg GG $1k

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de har nu inte hört av sig på över ett dygn.

 

 

samtliga konton är låsta. och pengarna har inte skickats till mitt bankkonto som jag begärde.

 

FTs support är ju ett erkänt skämt. Var glad om de hör av sig inom 1 vecka!

 

De stänger alltid konton till höger och vänster utan att informera om/eller kolla upp fakta innan de agerar. Jag har själv råkat ut för det...

 

Bojkotta FT imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...