svint0 Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Jag kom nyligen över en sida som hette ride-on.com ... och såg att det fanns en typ av gel som gör att det ej går att få punktering på bildäck och så. Hur stort tror ni detta skulle slå i Sverige? Hur populärt tror ni det skulle vara att ha till bilen. För bussbolag, lastbilschaufförer, privatpersoner etc. Citera
ypsil0n Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Jag kom nyligen över en sida som hette ride-on.com ... och såg att det fanns en typ av gel som gör att det ej går att få punktering på bildäck och så. Hur stort tror ni detta skulle slå i Sverige? Hur populärt tror ni det skulle vara att ha till bilen. För bussbolag, lastbilschaufförer, privatpersoner etc. Finns väl redan? Man köper typ en sprayflaska och när man får punka trycker man in innehållet genom ventilen. Citera
Ferna Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Finns väl redan? Man köper typ en sprayflaska och när man får punka trycker man in innehållet genom ventilen. Tror inte riktigt det var den han menade, han mena väl nån gél som förebygger så att man _INTE_ kan få punka. Citera
Loveless Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Har för mig att i alla fall tidigare försök med punkteringsfria däck har varit rätt usla när det gäller komfort. Citera
brut Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Det är ju så jävla sällan man får punka på bilen så det känns inte som om det skulle vara nödvändigt. Har bara fått punka en gång och det var på en hästtransport. Har säkert kört 40k mil på blandade vägar. Knappt att man behöver reserv däck ens. För cykel känns det mer lockande. Citera
Pistol Pete Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Jag hade punkteringsfria däck på min tjänstebil, det kändes som man studsade fram på gatorna. helt värdelöst enligt mig. Citera
Metaddict Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Jag hade punkteringsfria däck på min tjänstebil, det kändes som man studsade fram på gatorna. helt värdelöst enligt mig. Saaaampras Citera
Recommended Posts