madken1 Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 REBARINHO, och har aldrig förlorat mot dig. Du drar jämt när jag sätter mig vid ditt bord.
five_star Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 REBARINHO, och har aldrig förlorat mot dig. Du drar jämt när jag sätter mig vid ditt bord. haha jävla fjant. ytterligare en sopfisk som aldrig nånsin har höjt en hand i sitt liv och aldrig kommer vinna nått. Tack för pengarna
five_star Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 två mkt bra inlägg idiot, vill du nått?
five_star Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Fortfarande gratis norrlands guld hemma hos mig... Lägenhet, mitt i Gbg-city!
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Dax för att besöka hemköp gott folk! Later it´s time for POKA!! Everybody är välkommen att challenge me! Jag går all in på allt... (Have ALOT of bankroll att göra av med) /Tha Best Poka Playa Ever
MikeTime Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Dax för att besöka hemköp gott folk! Later it´s time for POKA!! Everybody är välkommen att challenge me! Jag går all in på allt... (Have ALOT of bankroll att göra av med) /Tha Best Poka Playa Ever Bara för att alla forumets medlemmar en gång för alla ska få se vilken enorm talang du är på poker tycker jag du ska vara med här ikväll! Sz.
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Bra förslag Mike time!! Jag är reggad nu!
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 När ska dom start with finnkampen i Poker och inte bara i friidrott. Tänk er: Sagström Vs. Antonius K.Lennard Vs. Juha Helppi Sonnert Vs. Sami Kelpuro Five_star Vs. Ilari Sahamies Kan nån arrangera detta?
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Dahla... du är nog den tightaste spelaren efter niklasdon... så grattis till den titeln. Tack att du berömde mig i chatten dock!
MikeTime Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Du kom längre än mig iaf. 3 händer längre. See ya om 14 dagar igen.
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 PF turneringen var i princip ospelbar efter att SS fått för sig att rigga hela skiten så ALLA drogs ut på rivern. Jag var väl den enda som inte lyckades bli utdragen själv utan låg efter redan innan flopp Bättre SAYONARA på det viset... Kände dock att det var ett medelmåttigt gäng som ställde upp så det är helt klart värde i turren!
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Nu är det time for a KALL KORV!!! Och lite nyinköpt juice av märket eldorado! Detta tillsammans med sista delen av Sagan om Ringen på trean och kvällen blir fulländad! /Tha Best Poka Playa Ever
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Det va nån som höll på Elfsborg här också tidigare... VI ÄR ÄNGLARNA! VI ÄR ÄNGLARNA! VI ÄR ÄNGLARNA! ÄNGLARNA FRÅN GÖTET!!
five_star Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Det är ikväll man sätter punkt för månadens inkomstskörd! Feeling nice som den kalla korven sa till juicen när Senapen va slut!
five_star Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 No game today! Alla outar och ingen vågar möta mig. Så jag bokför månaden på x antal tusen plus. In my diary snackar vi tusenlappar, inget annat! /Tha Best Poka Playa Ever
five_star Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Seg start on the month! But of course lite plus! Största TILTEN kom när det va slut på kall korv i kylen... VI ÄR ÄNGLARNA FRÅN GÖTET!!! Tha Ten Points brud gillar rödvin så ni vet! Zlatan scorade i premiären. Synd... jag önskar honom all olycka. Sämre landslagsspelare får man leta efter. Synd att han ska förpesta mitt Barca!
five_star Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Satt nyss och snackade skit med en kompis. Nu ska jag dra i handbromsen...
five_star Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Kom igen då era passiva mes-fiskar! Jag sitter ju vid borden och väntar. Come on!! Gonna spöa skiten ur dig! Drömmen är att stoppa upp en kall korv i röven på varenda en runt bordet. /Tha Best Poka Playa Ever
Roob Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Nog den sämsta dagboken jag har läst... är du i kris och övar på engleska fast faller ur ibland?
madken1 Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Ibland funderar jag om du verkligen har alla indianer i kanoten?
Roob Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Ibland funderar jag om du verkligen har alla indianer i kanoten? obv läckage...
madken1 Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 obv läckage... jag skulle nog säga en tom flytande kanot, så illa är det..
zorba Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Det bästa vore nog bara att låta grabben va så kommer den här löjliga dagboken att självdö rätt snabbt tror jag.
five_star Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Löjlig Dagbok?? LOL LOL LOL!! En löjlig dagbok är en sådan som innehåller totalt ointressanta handanalyser av personer som tror dom kan spela... Den här sajten är full av dom! Herregud så patetiskt. Här hyllar vi ÄNGLARNA FÅRN GÖTET Vi hyllar SÖDERTÄLJE SK!!! Vi hyllar kall korv och juice. Vi sågar Djens Vi sågar Zlatan Och vad vi vill ha är en finnkamp i POKA! Sagström Vs. Antonius K.Lennard Vs. Juha Helppi Sonnert Vs. Sami Kelpuro Five_star Vs. Ilari Sahamies This is the Kallkorv Dagbok! Och här regerar jag ! Precis som vid borden!
Recommended Posts