Gå till innehåll

0.5/1kr=Five_star=ThaBest Poka Playa Ever


five_star

Recommended Posts

  • Svars 304
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltid bra och få input av någonannan än sigsjälv i sitt spel för att få upp nya vinklar av spelet.

 

Nog att du bor i göteborg, ordvittsar är mitt esse, wp.

 

Förresten, varför har du dagboken? Bara för att vidga ditt ego eller för att du inte har mage nog och visa att du spelar som en fish? ^_^

 

titta på inspelade pengar så förstår du hur mycket fisk jag är. Håll käften om du inte har belägg för det du skriver.

 

Vem fan bryr sig av inputs från andra??

 

Fanns en person vars namn är Djens här som ville coacha mig men vem fan har lust med sån skit??? Den mannen tar betalt så fort han torkar sig i röven

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

titta på inspelade pengar så förstår du hur mycket fisk jag är. Håll käften om du inte har belägg för det du skriver.

 

Vem fan bryr sig av inputs från andra??

 

Fanns en person vars namn är Djens här som ville coacha mig men vem fan har lust med sån skit??? Den mannen tar betalt så fort han torkar sig i röven

 

Du är förbannat trevlig.

 

Jag tror folk läser denna db när dom vill ha något och skratta åt, misclicks och när man behöver något idiotiskt citat. Vilket är behövligt i denna värld vi lever i idag.

 

Inputs bör du bry dig om, om du vill utveckla ditt spel eller ska du fortsätta openraisa 12x? :)

 

Tillslut, lite skönsång ala rob :)

 

'Ni har ingen text, inte ett jävla ord, för er är det försvårt ååååååååååeeeeeeöööåwååååååööööwåååå!!!!!!!!! HATA ÄNGLARNA'

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA LOL!

 

Beviset finns återigen på förstasidan hur mycket fisk jag är...

 

vi kan flippa om 10 000kr om du vill

 

Inte för att vara elak på något sätt men att vara plus 50-100k på poker gör dig inte till någon jättepokerspelare, jag är över 100k plus och är riktigt riktigt dålig. Sen har du ju även lagt upp en printscreen från SS som visar att det inte handlade om 200 kr utan snarare 20 kr/timme så förstår inte att du orkar dryga dig så mycket. Lycka till med spelet i vilket fall som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är förbannat trevlig.

 

Jag tror folk läser denna db när dom vill ha något och skratta åt, misclicks och när man behöver något idiotiskt citat. Vilket är behövligt i denna värld vi lever i idag.

 

Inputs bör du bry dig om, om du vill utveckla ditt spel eller ska du fortsätta openraisa 12x? :)

 

Tillslut, lite skönsång ala rob :)

 

'Ni har ingen text, inte ett jävla ord, för er är det försvårt ååååååååååeeeeeeöööåwååååååööööwåååå!!!!!!!!! HATA ÄNGLARNA'

 

 

Tror du jag bryr mig det minsta om folk tycker jag är trevlig eller ej??

Tror du det??

 

I don´t care

 

Iám the BEST POKA PLAYA EVER och jag förstår att folk är så avundsjuka att dom börjar hoppa på mig här.

 

Jag behöver knappast utveckla mitt spel mera. Bara en sån sak som att du tror det gör dig till en sopa.

Poker består av så mycket tur att det är helt meningslöst att försöka utveckla sitt spel som du uttrycker det.

 

Är du en sån tomte som sitter här och föröker handanalysera eller??

 

vad blev det, 4-0 till IFK eller vad det mer?? MMOOHAHAHAHAHAHA.

Borås är en jävla småstad med mindervärdeskomplex mot STORA STOLTA IFK!

 

Och det fick ni bittert erfara.

 

Nöt på med James Keane ni... LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du jag bryr mig det minsta om folk tycker jag är trevlig eller ej??

Tror du det??

 

I don´t care

 

Iám the BEST POKA PLAYA EVER och jag förstår att folk är så avundsjuka att dom börjar hoppa på mig här.

 

Jag behöver knappast utveckla mitt spel mera. Bara en sån sak som att du tror det gör dig till en sopa.

Poker består av så mycket tur att det är helt meningslöst att försöka utveckla sitt spel som du uttrycker det.

 

Är du en sån tomte som sitter här och föröker handanalysera eller??

 

vad blev det, 4-0 till IFK eller vad det mer?? MMOOHAHAHAHAHAHA.

Borås är en jävla småstad med mindervärdeskomplex mot STORA STOLTA IFK!

 

Och det fick ni bittert erfara.

 

Nöt på med James Keane ni... LOL

 

U made urself a HU2k @ svs?

 

när sätter vi up game?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ska hela gänget ut och dricka öl på Avenyn då??

 

Själv ska jag out on a söndagswalk just nu

Thinking about my life och vad som kan göras bättre med det!

 

Later some POKA!!!

 

+59kr på stryktipset igår.

Hade fått 11rätt om det blivit 1X mellan Argentina - Brasilien men va fan.... de där tangatrosorna vann ju

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer den utlovade handanalysen:

 

Sitter med K9 off.

 

Raisar i vanlig ordning.

 

Får syn av hela bordet.

 

Flopp: K 8 2

 

Jag trycker All in med hyfsat stor stack.

 

Får syn av HELA bordet. Blixtsyn av alla.

Mitt par i K får stå och en 250kr pott...

 

Frågan är vad det är för jävla muppar som sitter o spelar??

Rebarinho, Uggla med flera spelar såhär.

 

Återigen tackar jag så mycket för alla pengar ni donerar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...