Moleskin Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 hur är motståndet om man jämför med tribeca? Ganska annorlunda spel jämfört med Tribeca enligt mig, iaf på NL200. Spelarne tycker jag överlag är bättre på Full Tilt men å andra sidan slipper man horderna med spelarna som köper in sig för ~20 bb på Tribeca och som förstör hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 men finns det pengar att tjäna på NL100-200 lr sitter det bara grinders där EDIT: är det mer likt prima kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Går det inte att ta ut pengar till sitt visakort/bankkonto? Måste man göra uttagen via netteller? När man sätter in pengar på full tilt, måste man skicka in en massa olika identitetshandlingar då eller är det bara att köra? Det går inte att ta ut till visakort. Jag brukar ta ut till neteller och sen göra en wiretransfer därifrån till mitt svenska bankkonto. Antar att det är det smidigaste. Om man satt in pengar med visa kort kan man då ta ut till neteller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mujaffa Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Går det inte att ta ut pengar till sitt visakort/bankkonto? Måste man göra uttagen via netteller? När man sätter in pengar på full tilt, måste man skicka in en massa olika identitetshandlingar då eller är det bara att köra? Det går inte att ta ut till visakort. Jag brukar ta ut till neteller och sen göra en wiretransfer därifrån till mitt svenska bankkonto. Antar att det är det smidigaste. Om man satt in pengar med visa kort kan man då ta ut till neteller ? Ja, inga problem för mig, satte in med visa och tar ut till neteller. Jag var dock tvungen att maila in mitt neteller banknummer till Full tilt. Glömde skriva det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 men finns det pengar att tjäna på NL100-200 lr sitter det bara grinders där EDIT: är det mer likt prima kanske? fattar inte vart alla har fått den ideen ifrån? vid ett vanligt bord sitter 2-3 vektighta "grinders" som lever på rake back och resten är gamblers. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Jag får väl prova Fulltilt då. Någon som vet hur lång tid man har för att cleara deras signup bonus? tror den var 100% till $600 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 3månader tror jag de ska va.. Så du har tid på dej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Finns det nån buddylist-funktion? Hittar ingen... Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 nej det finns ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 nej det finns ingen. Titta vad jag hittade! http://overcards.com/wiki/moin.cgi/FullTiltBuddies Har inte testade det mer än 5 minuter men det verkar funka kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Är det nån som lirar SNG nu ? jag får inte hem mina handhistorys idag, det funkade hur bra som helst igår och jag har kollat inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Är det nån som lirar SNG nu ? jag får inte hem mina handhistorys idag, det funkade hur bra som helst igår och jag har kollat inställningar"Får hem"? Vad menar du? Sparas dom inte på din hårddisk?/C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Jag fick hem dom , men det var Full Tilt som gjort om dom så Tourney Manager inte kunde läsa dom. Men Roy har fixat en patch så nu funkar det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 allin i cashgame, får man se korten då eller är det som det ska vara egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 allin i cashgame, får man se korten då eller är det som det ska vara egentligen? Öppna kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Någon annan som har problem med att klienten + alla bord låser sig bland, oftast endast 5-6 sekunder men ibland 10-30 sec och man får timeout. INte kul om man precis har tryck in mycket deg i potten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 hände för mig i en pot, har inte spelat där sedan dess. Blev borden gula för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 hände för mig i en pot, har inte spelat där sedan dess. Blev borden gula för dig? Nej, det släpper efter ett tag och så kan jag spela vidare ett par minuter sen händet det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marten08 Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 samma problem här, sen senaste uppdateringer har borden bröjat frysa lite nu och då. Riktigt jobbigt då man spela speed borden där man blir sit out på typ 1 sekund... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chollx Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 nej det finns ingen. Titta vad jag hittade! http://overcards.com/wiki/moin.cgi/FullTiltBuddies Har inte testade det mer än 5 minuter men det verkar funka kanon! Tackar, funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gräset Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 hur många konton får man ha på fulltilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 hur många konton får man ha på fulltilt? Det finns väl ingen sida som tillåter dig att ha flera konton. Däremot kan du ju regga ytterligare konton på flickvänn eller dyl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Hur får man ut tournament summeries från FT? Jag behöver dom för att importera i PT. Tack på förhand //Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Såg det här när en turnering började nyss: "FTP Advisor: Don't forget that when you bust a pro in any scheduled tournament, you earn a bounty equal to the buy-in for the tournament up to $200." Bustade Aaron Bartley (med rödmarkerad namn) igår i FTOPS #1 men det har inte kommit någon 200-lapp på kontot. Någon här som har erfarenheter om hur länge det brukar ta för pengarna at komma fram. Pengarna gör skillnaden att jag slipper satellita mig in till någon av kvarvarande eventen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Såg det här när en turnering började nyss: "FTP Advisor: Don't forget that when you bust a pro in any scheduled tournament, you earn a bounty equal to the buy-in for the tournament up to $200." Bustade Aaron Bartley (med rödmarkerad namn) igår i FTOPS #1 men det har inte kommit någon 200-lapp på kontot. Någon här som har erfarenheter om hur länge det brukar ta för pengarna at komma fram. Pengarna gör skillnaden att jag slipper satellita mig in till någon av kvarvarande eventen. Svarar själv på min fråga. Det hade kommit dolares på mitt konto idag kl 13:42 svensk tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts