ApoteketAB Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Någon som kommer in på clienten? Eller är det som vanligt vi webbisar som drabbas! Jävla erektion b2b, hur svårt ska det vara att ordna en .dmg fil !!!!!!!! Citera
ApoteketAB Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 kan inte komma in på sidan! Behöver göra ett uttag. Står bara "Under maintenance". Gjort det sedan tidig morgon! Vad händer High5action? Citera
heltok Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 vad skulle en dmg-fil göra för nytta? Citera
H5Koffe Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 kan inte komma in på sidan! Behöver göra ett uttag. Står bara "Under maintenance". Gjort det sedan tidig morgon! Vad händer High5action? Felet ligger hos Entraction och de jobbar just nu med att åtgärda det. Alla sajter på Entraction upplever samma fel och det finns därmed inget vi själva kan göra åt saken. Klienten går att komma åt, men det går just nu inte att komma åt sin cashier på sajten. Mvh, Kalle Citera
ApoteketAB Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 vad skulle en dmg-fil göra för nytta? istallerar du .exe filer på din mac? lär mig? Kalle: Ok! Citera
heltok Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 istallerar du .exe filer på din mac? lär mig? Kalle: Ok! nej, de flesta av mina program är .app-filer som jag inte installerar, jag bara startar dem. Citera
ApoteketAB Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2009 nej, de flesta av mina program är .app-filer som jag inte installerar, jag bara startar dem. Blivit lurad hela tiden, trodde man var tvungen att installera. Citera
mr-flow Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Här hoppas man på en fylle historia när man klickar in på topicen, men icke.. sry ot Citera
Recommended Posts