Existing-user Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Kan man verkligen bara ha en ipokerklient igång åt gången? Verkar ju helt sjukt? Jag har två turneringar att lira på två olika klienter. Finns det något sätt att gå runt detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Hoppas jag verkligen inte. Hade varit sjukt OM du hade kunnat spela från fler än 1 klient inom samma nät. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Hoppas jag verkligen inte. Hade varit sjukt OM du hade kunnat spela från fler än 1 klient inom samma nät. Men det är ju helt cp att jag har två olika turneringar att spela på två olika klienter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Men sluta levla, INTE roligt för fem öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Självklart går det inte att samtidigt lira 2 skins på samma nätverk från samma dator. Om du inte har 2 datorer så kan du kanske låna en laptop av någon polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Går inte att multitabla ECOOP nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Har du 2 datorer så är det inga problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Hoppas jag verkligen inte. Hade varit sjukt OM du hade kunnat spela från fler än 1 klient inom samma nät. På ongame går det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Kan man verkligen bara ha en ipokerklient igång åt gången? Verkar ju helt sjukt? Jag har två turneringar att lira på två olika klienter. Finns det något sätt att gå runt detta på? En enkel lösning för ett enstaka tillfälle är att låna en notebook av någon. En enkel lösning om du behöver göra detta ofta är att köpa en dator till. En mer sofistikerad lösning som endast kräver en dator är att använda en produkt som VMware eller Microsoft Virtual PC som tillåter dig att köra flera virtuella maskiner på en och samma burk. Det stämmer för övrigt det som de andra säger: på Ongame kan du ha flera olika klienter igång samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts