XeroxFin Postad 6 Juni , 2009 Rapport Postad 6 Juni , 2009 "All unused WSOP Steps Tokens will expire on June 14, 2009. Any unused WSOP Steps tokens will be converted into Summit Points." Har någon en aning om hur många poäng man får? Inte hittat något på hemsidan,,, Citera
Redtyq Postad 6 Juni , 2009 Rapport Postad 6 Juni , 2009 250 Sp = $1 borde det vara, är det dom värderas till annars iaf. Citera
XeroxFin Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2009 250 Sp = $1 borde det vara, är det dom värderas till annars iaf. Tack för svaret, men ändå tacksam om sajtreppen kan ge ett definitivt svar. Citera
EverestPoker Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Tack för svaret, men ändå tacksam om sajtreppen kan ge ett definitivt svar. Hej! Konverteringen är $0.004 per Summit Point. Mvh, Angelica Citera
SoderKrippa Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Hej! Konverteringen är $0.004 per Summit Point. Mvh, Angelica Är inte det här ett goddag yxskaft-svar? Frågan var ju hur många summit points man får för en token, inte hur många $ man får per point. Eller e det jag som sovit för lite? /SK EDIT: Eller gäller koverteringen åt andra hållet oxå? Dvs värdet av token/0,004=antal summit points? Citera
XeroxFin Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2009 Hej! Konverteringen är $0.004 per Summit Point. Mvh, Angelica Som SK påpekade blev detta lite osäkert. Jag har 2 stycken Step 1 tokens och 2 stycken Step 3 tokens. Innebär detta att jag får (2*2,7+2*36)/0,004 = 19.350 Summit Points om jag inte använder dem? Citera
EverestPoker Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 Som SK påpekade blev detta lite osäkert. Jag har 2 stycken Step 1 tokens och 2 stycken Step 3 tokens. Innebär detta att jag får (2*2,7+2*36)/0,004 = 19.350 Summit Points om jag inte använder dem? Ok, här kommer ett tydligare svar. Varje WSOP Step token har ett kontant värde. Dessa kommer at konverteras till Summit Points via standard kursen på 250 SP per $1.00. Exempel, om en spelare vann en WSOP Step 2 turnering så fick han en WSOP Step 3 token + $4.00. Vi kommer att växla värdet av token till Summit Points och kreditera spelaren med 9000 SP kontant delen på $4 kommer att stanna kvar på spelarens konto. Om ni har fler frågor så säg till! Citera
xander85 Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Ok, här kommer ett tydligare svar. Varje WSOP Step token har ett kontant värde. Dessa kommer at konverteras till Summit Points via standard kursen på 250 SP per $1.00. Exempel, om en spelare vann en WSOP Step 2 turnering så fick han en WSOP Step 3 token + $4.00. Vi kommer att växla värdet av token till Summit Points och kreditera spelaren med 9000 SP kontant delen på $4 kommer att stanna kvar på spelarens konto. Om ni har fler frågor så säg till! När kommer dessa poäng att trilla in om man han oanvända Tokens? Citera
FraXioN Postad 28 Juni , 2009 Rapport Postad 28 Juni , 2009 När kommer dessa poäng att trilla in om man han oanvända Tokens? Undrar jag också. Har en oanvänd Step 3-ticket. Citera
XeroxFin Postad 28 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2009 Mina poäng trillade nog in strax efter 14:e juni. Citera
FraXioN Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Mina poäng trillade nog in strax efter 14:e juni. Okej, PMade Everestrepresentanten för ett par dagar sedan men har inte fått något svar ännu. Kanske går att uppmärksamma genom att bumpa denna tråd. Citera
evpfisk Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Undrar jag också. Har en oanvänd Step 3-ticket. står den kvar under ditt konto? om inte så kan du ha fått pointsen utan att märka det... jag fick min i mitten av juni nån gång, trodde oxå dom missat mig för ja märkte inte att ja fått pointsen men så såg ja att dom tagit bort mina tokens så ja räknade hur mkt ja spelat o hur mkt points ja borde ha o kom fram till att ja faktiskt fått mina points! Citera
FraXioN Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 står den kvar under ditt konto? om inte så kan du ha fått pointsen utan att märka det... jag fick min i mitten av juni nån gång, trodde oxå dom missat mig för ja märkte inte att ja fått pointsen men så såg ja att dom tagit bort mina tokens så ja räknade hur mkt ja spelat o hur mkt points ja borde ha o kom fram till att ja faktiskt fått mina points! Ja den låg kvar under mitt konto men nu har de reglerat det efter ett mail till supporten. Citera
Recommended Posts