Kåkfararen Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Jag ser att man kan beställa en Aston Martin DB9 i Everest vipshop som kostar 52 miljoner poäng. Nu undrar jag vilken den bästa taktiken är för att spela ihop till den? Hur många bord ska jag spela och på vilken nivå? Vilken är maxsumman i summitpoints man kan få per hand, är den begränsad till 3 p eller? Känns som det kan ta en helg eller två att skrapa ihop poängen... Citera
Partyjack Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Jag ser att man kan beställa en Aston Martin DB9 i Everest vipshop som kostar 52 miljoner poäng. Nu undrar jag vilken den bästa taktiken är för att spela ihop till den? Hur många bord ska jag spela och på vilken nivå? Vilken är maxsumman i summitpoints man kan få per hand, är den begränsad till 3 p eller? Känns som det kan ta en gulning eller två att skrapa ihop poängen... fyp Citera
fhaugen Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 20 bord på 5/10 och uppåt är nog bäst! Citera
BosniskPatriot Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 20 bord på 5/10 och uppåt är nog bäst! this + kläm in ett par höga hu sng's också + höga limit bord Citera
hampulito Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 this + kläm in ett par höga hu sng's också + höga limit bord Med tanke på att en hu sng på everest tar ca 2 timmar så bör du nog hålla dig till 20 bord mid/high cg. Citera
CarlDenStore Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Jag ser att man kan beställa en Aston Martin DB9 i Everest vipshop som kostar 52 miljoner poäng. Nu undrar jag vilken den bästa taktiken är för att spela ihop till den? Hur många bord ska jag spela och på vilken nivå? Vilken är maxsumman i summitpoints man kan få per hand, är den begränsad till 3 p eller? Känns som det kan ta en livstid eller två att skrapa ihop poängen... FYP Citera
Nizse Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Alltid gött med ett mål, själv vill jag ha en tröja från pokerstars. Citera
Kåkfararen Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Ok tack för tipsen. Ser ut som jag får vänta tills jag stapplar in på ålderdomshemmet med rullator och käpp viftandes med bilnycklarna "Jag klarade det!!! Vad var det jag sa?". Jag har faktiskt fått ihop 13000 poäng vilket räcker till en mugghållare (en bra start) eller så jag kan beställa Negreanus bok...med den som hjälp står DB9an snart på garageuppfarten. Vet någon om gränsen för summitpoints per hand är 3 p eller får man mer på högre bord? Citera
Joey Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 En idé kan vara att spela på sp-borden. Dom flesta som spelar där bryr sig inte särskilt mycket, utan sprutar mest bort sina sp. Tänk på att bilen är högerstyrd. Gl! Citera
evpfisk Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Vet någon om gränsen för summitpoints per hand är 3 p eller får man mer på högre bord? svar ja... dock är det max 1p om du spelar HU. Tänk på att bilen är högerstyrd. Gl! tänkte precis säga desamma. hade själv tänkt att försöka spela in bilen, men det går ju inte köra en högerstyrd bil... hur kan dom sälja en högerstyrd bil på evp när det knappt finns några britter där? Citera
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Jag har faktiskt fått ihop 13000 poäng Perfekt, 400 gånger till o du har din aston martin då Citera
Steel Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Perfekt, 400 gånger till o du har din aston martin då Så lätt är det inte tyvärr. 4000 ^^ Citera
Larzzon67 Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Perfekt, 4000 gånger till o du har din aston martin då Värre än så... Frågan är om det finns någon olja kvar på jorden att göra drivmedel av när han är klar. Citera
BosniskPatriot Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kommer ihåg att man kunde köpa ett eget jetplan i 24h-pokers shop. Behövde bara spela typ 20 bord, 20 timmar om dygnet i 30 år eller nåt sånt. Men tillslut lyckades jag. Dock har jag inte orkat ta pilotlektioner så aldrig använt det lol. Citera
Larzzon67 Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kommer ihåg att man kunde köpa ett eget jetplan i 24h-pokers shop. Behövde bara spela typ 20 bord, 20 timmar om dygnet i 30 år eller nåt sånt. Men tillslut lyckades jag. Dock har jag inte orkat ta pilotlektioner så aldrig använt det lol. Det där känns påhittat. Du sålde det säkert till Al Quaida 2001. Citera
Kåkfararen Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Citat: "Värre än så... Frågan är om det finns någon olja kvar på jorden att göra drivmedel av när han är klar." Hahaha Ingen fara tänkte ändå ställa bilen på gårdsplanen och göra om den till sovstuga för besökare. Citera
ulaf Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Det där känns påhittat. Du sålde det säkert till George W Bush 2001. Höhö Citera
Larzzon67 Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Höhö Han var bara mellanhand. Stålarna kom från Tora-Bora Citera
AdslVerbe Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 En idé kan vara att spela på sp-borden. Dom flesta som spelar där bryr sig inte särskilt mycket, utan sprutar mest bort sina sp.Tänk på att bilen är högerstyrd. Gl! this Citera
Recommended Posts